شناسهٔ خبر: 24262147 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

خراسان شمالی| باید با قدرت تمام در برابر "اغتشاش‌گران" ایستاد

R7719/P1494/S6,55/CT11

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: باید با قدرت تمام در برابر اغتشاش گران ایستاد و مسامحه‌ای در این زمینه پذیرفتنی نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در آئین نماز جمعه اظهارداشت: مسئولان توجه به متن مردم بکنند، نه به حذب و جریان‌ها و کار نداشته باشند رای و نظر آن‌ها کیست بلکه تمام و کمال کار مردم را با هر نظر و رایی انجام دهند.

وی در خصوص روز تربیت و پاسداشت مقام شهیدان رجایی و باهنر افزود: آموزش و پروش باید از ظرفیت‌های عظیم دینی از جمله نماز، اخلاق و دیگر آموزه‌ها بیشتر استفاده کند و در تربیت دانش آموزان از آن‌ها بهره بیشتری ببرند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی٬ اردوهای راهیان نور را از بهترین روش‌های تربیتی دانست و تصریح کرد: دانش آموزان و دانشجویان با سفر به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور از نزدیک با دلاوری و رشادت‌های شهدا و نقش دین و آرمان‌های انقلاب در خلق حماسه دفاع مقدس آشنا می‌شوند و می‌توانند تاثیر بسیاری در ایجاد این روحیه در قشر جوان بگذارند.

حجت‌الاسلام یعقوبی خاطرنشان کرد: دشمن در سند 2030 می‌خواست پایه‌های تربیتی نظام مار را از بین ببرد٬ به صورتی که آموزش و تربیت را با توجه به نظام‌های غربی می‌خواستند پیاده سازی کنند که با تیزبینی و هشدار مقام معظم رهبری٬ نقشه آن‌ها شکست خورد.

امام جمعه بجنورد به موضوع بروکراسی پیچیده اداری پرداخت و تصریح کرد: کاغذ بازی‌ها امان مردم را بریده است و مسئولین باید همانند اوایل انقلاب٬ جهاد گونه و با در نظر گرفتن قانون٬ امورات مردم را مرتفع کنند. این‌طور نباشد شخصی که از جایی دور برای انجام کاری به ادارات مراجعه کند  و چند روزی معطل شود.

امام جمعه بجنورد در خصوص نا امنی‌های اخیر تهران نیز گفت: متاسفانه در شب شهادت حضرت زهرا (س) عده‌ای نظم تهران را به هم ریختند. این‌ها بدانند این ترحم و کنار آمدن به معنای ضعف جمهوری اسلامی نیست بلکه نشان از قدرت نظام است و درخواست ما از وزارت کشور این است دست نیروی انتظامی را در صدور حکم باز بگذارد تا بتواند راحت‌تر جلوی نا آرامی‌ها را بگیرد.

انتهای پیام/ ع

نظر شما