شناسهٔ خبر: 24262072 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

تربیت دینی فرزندان عامل اصلی جلوگیری از آسیب های اجتماعی است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمد موسوی در خطبه های این هفته نمازجمعه سلماس با اشاره به هشتم اسفند، روز تربیت اسلامی افزود: تقویت حس هم نوع دوستی، ترویج

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمد موسوی در خطبه های این هفته نمازجمعه سلماس با اشاره به هشتم اسفند، روز تربیت اسلامی افزود: تقویت حس هم نوع دوستی، ترویج مکارم اخلاقی و باورهای دینی از جمله اموری است که انتظار می رود خانواده ها در این خصوص احساس مسئولیت کنند.
وی اضافه کرد: اسلام، دین علم و آگاهی است و بدون شک با ترویج آموزه های اسلامی در بین کودکان و نوجوانان می توانیم نسلی توانمند در عرصه های گوناگون داشته باشیم.
وی با اشاره به نقش آموزش و پرورش در ترویج فرهنگ اسلامی گفت: تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان محور فعالیت های فرهنگیان در عرصه تعلیم و تربیت قرار گیرد و برای انجام آن باید همه عوامل در مدارس همکاری کنند.
وی ادامه داد: اگر دانش آموزان با تربیت دینی و قرآنی آشنا شوند، هیچ تهدید نرم و فعالیت های سوء فرهنگی استکبار جهانی و حامیان آنها نمی تواند اثری بر افکار و برنامه های زندگی آنها داشته باشد.
خطیب جمعه سلماس با محکوم کردن آشوب های خیابان پاسداران تهران اضافه کرد: نیروی انتظامی با مجاهدت در راه تامین امنیت پایدار و تقدیم چند شهید در حوادث اخیر، موجب استمرار ابهت و اقتدار نظام اسلامی شد که باید دستگاه قضا نیز برخورد قاطعی با هنجار شکنان داشته باشد.
حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه حادثه هوایی تهران - یاسوج کام ملت ایران را تلخ و اندوهگین کرده است، افزود: این حادثه و امثال آن از آزمون های بزرگ پروردگار متعال است و صبر و ایستادگی، همدردی و کمک به خانواده های جانباختگان از عوامل توفیق در این آزمون الهی است.
نماز جمعه سلماس در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد .
7156/2093
انتهای پیام

نظر شما