شناسهٔ خبر: 24261879 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اخراج قلعه‌نویی در بازی قبل درست نبود/ کدام مربی بیشتر از دست و الفاظ استفاده می‌کرد؟

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: در آخرین بازی ما در لیگ شاهد بودید ۲ بار به تیم ضرر زدند و امیر قلعه‌نویی را اخراج کردند، اخراج سرمربی ذوب‌آهن درست نبود؛ نمی‌دانم چرا داور اینگونه برخورد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، میگل تکسیرا ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیم ذوب‌آهن برابر پدیده مشهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز سرمربی تیم باید به جای حاضر می‌شد اما در آخرین بازی ما در لیگ شاهد بودید 2 بار به ما ضرر زدند و امیر قلعه‌نویی را اخراج کردند و سرمربی نمی‌تواند در این بازی حضور داشته باشد.

وی افزود: فکر می‌کنم به سرمربی و باشگاه ذوب‌آهن باید احترام گذاشته شود، اگر بازی را دیده باشید می‌توانید ببینید کدام مربی بیشتر از دست و الفاظ استفاده می‌کرد و اخراج سرمربی ذوب‌آهن درست نبود؛ نمی‌دانم چرا داور اینگونه برخورد کرد و اولین باری نبود که این اتفاق می‌افتاد، بازی رفت برابر همین پدیده یک پنالتی برای ما گرفته نشد و الان دوباره برابر پدیده سرمربی را در اختیار نداریم.

مربی ذوب‌آهن با اشاره به این‌که اتفاقاتی می‌افتد که نمی‌توانیم کنترل کنیم، تصریح کرد: برای بازی فردا آماده شده‌ایم اما برخی فاکتور‌ها خارج از دسترس ما است؛ برای فردا باید 3 تیم خوب در زمین باشد.

وی با اشاره به این‌که 7 بازی به پایان لیگ داریم، تصریح کرد: باید بهترین‌ها در زمین باشند، فوتبال فوق‌العاده است و بهترین مدیریت، بازیکن و سرمربی نیاز است و نفرات خوب برای همه ارزش دارد.

تکسیرا بیان داشت: فردا بازی سختی داریم و حکم فینال دارد، تا آخر فصل هر 4 بازی خانگی ما حکم فینال دارد؛ به بازیکنان هشدار داده شده است که بازی سختی است و تغییراتی در تیم حریف ایجاد شده و می‌دانیم بازیکنان جدید به انگیزه بیشتر برای کارایی بهتر بازی می‌کنند.

وی با تأکید بر این‌که ذوب‌آهن باید قوی باشد تا از موانع رد شود، گفت: در آخرین بازی در نیمه دوم 2 گل زدیم، تیم ما قوی است و بازیکنان متحد و هم‌دل هستند؛ خستگی طبیعی است اما اگر ذهن بازیکن خوب باشد خستگی معنا ندارد و کار را ادامه می‌دهیم.

مربی ذوب‌آهن افزود: مدیرعامل و سرمربی خوبی داریم و اگر کم‌کاری در تیم باشد با این 2 نفر کار درست می‌شود؛ طبیعتاً تغییر در سیستم تیم مقابل و استفاده از بازیکنان با‌انگیزه کار را برای ما سخت می‌کند و مشابه این اتفاق سال گذشته در بازی با صبا رخ داد؛ برای کسب پیروزی به تمرکز بیشتری نیاز داریم.

انتهای پیام/ا

نظر شما