شناسهٔ خبر: 24261600 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اصفهان| مرحله شهرستانی المپیاد طرح دادرس برگزار می‌شود

R41346/P1336/S6,51/CT12

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان گفت: مرحله شهرستانی المپیاد طرح دادرس در روزهای ۱۴ و ۱۵ اسفند ماه با حضور تیم‌های راه یافته در سطح شهرستان اصفهان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهانبه نقل ازروابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان؛ شهریار انصاری طادی از برگزاری ششمین دوره المپیاد منطقه‌ای طرح دادرس در مدارس این شهر خبر داد و اظهار داشت: آزمون کتبی المپیاد آماده با حضور دادرسان مدارس متوسطه اول نواحی 6 گانه شهر اصفهان به صورت مجزا در دو بخش دختران و پسران برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه المپیاد دادرس در واقع تمرینی عملی در محیطی دوستانه است که دانش آموزان خود را به مرحله آزمایش بگذارند، افزود: این المپیاد در مرحله منطقه‌ای پس از آموزش مباحث دادرس در سطح نواحی 6 گانه در بهمن ماه برگزار شد و از بین مدارس شرکت کننده در هر منطقه یک مدرسه دخترانه و یک مدرسه پسرانه انتخاب شدند .

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان تصریح کرد : بر این اساس مدرسه دخترانه آسیه و مدرسه پسرانه شمس‌آبادی در سطح ناحیه یک، مدرسه دخترانه نمونه دولتی خدیجه کبری و مدرسه پسرانه امیرالمومنین در سطح ناحیه دو، مدرسه دخترانه عطیه و مدرسه پسرانه شهید اژه‌ای در سطح ناحیه سه ، حائز رتبه برتر شدند .

وی خاطرنشان کرد: در سطح ناحیه 4 شهر اصفهان، مدرسه دخترانه خدیجه کبری و مدرسه پسرانه شهید اژه‌ای، در سطح ناحیه 5 مدرسه دخترانه امام محمد باقر (ع) و مدرسه پسرانه لقمان حکیم و در سطح ناحیه 6 مدرسه دخترانه آسیه و مدرسه پسرانه شهید فروغی رتبه برتر را کسب کردند.

انصاری طادی ادامه داد: المپیاد آماده با هدف افزایش سطح ایمنی و خطرپذیری مدارس درمقابله با حوادث و بلایای طبیعی و ساماندهی تیم‌های اولیه مدیریت بحران مبتنی بر دانش آموزان آموزش دیده، توانمند و برخوردار از مهارت کارگروهی برگزار شده و بدون تردید استمرار اجرای این طرح می‌تواند در ارتقای سطح آمادگی دانش آموزان نقش مهمی ایفا کند.

وی گفت: مرحله آزمون عملی طرح دادرس دانش آموزان شهر اصفهان در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفتم و هشتم اسفندماه به ترتیب ویژه خواهران و برادران برگزار می شود.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان اظهار داشت: مرحله شهرستانی المپیاد طرح دادرس در روزهای 14 و 15 اسفند ماه با حضور تیم های راه یافته در سطح شهرستان اصفهان برگزار و یک تیم خواهر و یک تیم برادر برای شرکت در مرحله استانی انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام/ ت

نظر شما