شناسهٔ خبر: 24261289 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

باید رقیب خوبی برای پرسپولیس باشیم

عبدالله ویسی: پرسپولیس کوبنده بازی می‌کند/ گفتند ویسی اردو را ترک کرد ما اردویی نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: مقابل حریفی قرار می‌گیریم که کوبنده بازی می‌کند، اما باید با فراموشی مشکلات رقیب خوبی باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی شنبه پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال در سالن کنفرانس سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: مقابل تیمی قرار می گیریم که کوبنده بازی می کند. در بدترین شرایط هستیم اما باید در ورزشگاه آزادی تمام مشکلات را فراموش کنیم و رقیب خوبی برای پرسپولیس باشیم.

وی افزود: می گویند ویسی تمرین تیم را ترک کرد. ما اصلا تمرینی نداشتیم که بخواهم در آن حضور داشته باشیم. من زودتر از تیم به تهران آمدم تا بازیکنانم را یک روز زودتر در تهران تمرین بدهم. قرار بود دیشب به تهران بیاییم اما پرواز کنسل شد.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد انتقادی که از وی می شود گفت: می گویند ویسی تمام پولش را گرفته است. من هم قبول می کن و بی هیچ بحثی این موضوع را هم می پذیرم. اما چرا بازیکنان سر تمرین نمی آیند. من هر روز نمی توانم با خواهش و تمنا به بازیکنانم بگویم بیایید سر تمرین. یک نفر باید بیاید و پا در میانی کند.

ویسی در پاسخ به این سوال که با مدیرعامل باشگاه مشکل دارید تصریح کرد: من با ۱۳ مدیرعامل کار کردم که با ۱۲ نفر از آنها رفت و آمد خانوادگی دارم. مدیرعامل به من زنگ می زند و می گوید به جای ۲۰ بازیکن باید ۱۸ نفر ببرید. مگر می شود من یک روز قبل از بازی، دو نفر را خط بزنم. آنوقت من مجبورم پزشک یا فیزیوتراپ را خط بزنم. من با کسی مشکل ندارم. یک نفر در باشگاهمان است که موش می دواند.

سرمربی استقلال خوزستان ادامه داد: منشوری های زیادی در این فوتبال داشتیم. من شناخته شده هستم و پاکم. آنها می خواهتند من را خراب کنند. یا اینکه می خواهند تیم بیفتد. از انها می پرسم چرا پرواز تیم کنسل شده است می گویند از بالا گفته اند.

وی در پاسخ به سوالی که چرا با این تفاسیر به فعالیتش ادامه می دهد افزود: من این تیم را بستم و آن را دوست دارم و نمی خواهم تیمم را رها کنم. می گویند چرا رفتی سپاهان. آیا برای شما پیشنهاد خوب بیاید نمی پذیرید؟ مگر من رفتم و دوباره برگشتم تیم با بدهی میلیاردی روبرو نبود. اما من برگشتم. من را می خواهند مقابل مردم قرار دهند. وظیفه دارم بمانم و کارم را انجام دهم.

نظر شما