شناسهٔ خبر: 24260502 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مرگ پلیس ضد شورش اسپانیا به خاطر درگیری هواداران فوتبال

آریاس گارسیا مامور پنجاه ساله پلیس ضد شورش اسپانیا به دلیل درگیری با هواداران فوتبال کشته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از مارکا، پلیس اسپانیا از مرگ آریاس گارسیا، یکی از مأموران پلیس ضد شورش این کشور پس از درگیری با هواداران تیم دینامو مسکو در اطراف ورزشگاه سن‌مامس پیش از مصاف اتلتیک بیلبائو در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا به دلیل ایست قلبی خبر داد.

گارسیا پنجاه ساله  پس از درگیری‌هایی که خارج از استادیوم سن‌مامس شهر بیلبائو بین هواداران اتلتیک بیلبائو و اسپارتاک روسیه رخ داد، به صورت کاملا وحشیانه توسط این افراد زخمی شد و به ناچار مجبور شدند برای مداوای بیشتر، او را به بیمارستان انتقال دهند که تلاش پزشکان در بیمارستان بی فایده بود و گارسیا بر اثر ایست قلبی جان خود را از دست داد.

مرگ پلیس ضد شورش اسپانیا به خاطر درگیری هواداران فوتبال

گارسیا یکی از کسانی بود که مسئولیت تأمین امنیت هواداران اسپارتاک مسکو را برعهده داشت، اما با این وجود برخی افراد شروع به آتش‌بازی، پرتاب فشفشه و ... به سمت هواداران تیم اتلتیک بیلبائو و مأموران پلیس این کشور کردند، همین موضوع باعث شد تا کنترل اوضاع از دست ماموران ایالت باسک خارج شود و درگیری‌های بوجود بیاید.

طبق اعلام پلیس، در آشوب‌های شب گذشته (پنجشنبه) میان هواداران ۲ تیم اسپانیایی و روسی یکی از تماشاگران اسپارتاک مسکو دچار مصدومیت شده است، اما هنوز میزان دقیق آسیب دیدگی او مشخص نیست.

گفتنی است تیم اتلتیک بیلبائو توانست با پیروزی در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا صعود کند.

انتهای پیام/

کشته شدن پلیس ضد شورش اسپانیا به دلیل درگیری

نظر شما