شناسهٔ خبر: 24260345 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عضو مجلس خبرگان: مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را منکوب کردند

مشهد- ایرنا- عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن قبل از 22 بهمن یکسری مسائل را به راه انداخت تا مردم را نسبت به نظام و انقلاب دلسرد کند اما حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال دشمن را منکوب کرد.

صاحب‌خبر -

آیت الله حسن عالمی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه مشهد افزود: مقام معظم رهبری هم چند روز پیش از 22 بهمن امسال فرمودند که راهپیمایی 22 بهمن تماشایی خواهد بود و حقیقتا همین طور شد.
وی ادامه داد: بیش از هزار خبرنگار از رسانه های خارجی برای پوشش این راهپیمایی حضور داشتند. انتظار آنها حضور اندک مردم در راهپیمایی 22 بهمن بود اما مردم حماسه ای بزرگتر از سالهای پیش آفریدند.
وی به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با جمعی از مردم آذربایجان شرقی اشاره و بیان کرد: باید واقعیتهای انقلاب اسلامی و مردم شناسی را با عمقی که رهبر معظم انقلاب می شناسند و برای ما تفسیر می کنند، بشناسیم. تفسیر مقام معظم رهبری از انقلابی بودن این است که باید نظام اسلامی مردمسالار دینی و نظام امت و امامت با هدفگیری انقلابی باشد. این معنی انقلابی فکر کردن و انقلابی بودن است و ارتجاع را به سست شدن، توقف و بازگشت به اوضاع پیش از انقلاب تفسیر کردند.
عضو مجلس خبرگان گفت: همه کسانی که دوران طاغوت را درک کردند می دانند آن دوران نفرت آفرین و ننگ برای این کشور بود. امام صادق(ع) در یک حدیث قدسی می فرمایند اگر مردم پشت سر یک فرد ظالم و کسی که لیاقت ندارد حرکت و تبعیت کنند هر چند که در اعمال فردی خود درست رفتار کنند ابایی از عذاب آنها ندارم و اگر مردم در پشت سر یک امام هدایتگر منصوب از سوی خدا حرکت کنند در صورتی که در اعمال فردی خود گنهکار هم باشند ابایی از بخشش آنها ندارم.
7507/1858

انتهای پیام /*

نظر شما