شناسهٔ خبر: 24260149 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

رونمایی از کتاب «کلک صبا» در نمایشگاه کتاب دین

«خداحافظ سالار» پرفروش نمایشگاه کتاب قم شد

کتاب «کلک صبا» در حاشیه پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین و سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان قم رونمایی شد. همچنین کتاب «خداحافظ سالار» در نمایشگاه کتاب قم جزو آثار پرفروش شد.

صاحب‌خبر -
 
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، مجموعه آثار خوشنویسان استان قم با نام «کلک صبا» با حضور حسینی کاشانی مدیرکل ارشاد استان قم، آتش زر عضو شورای شهر قم و احسان پورلقمانی رئیس انجمن خوشنویسان استان رونمایی شد.

آثار 105 هنرمند برجسته خوشنویسی استان قم شامل 81 آقا و 25 خانم در کتاب 151 صفحه‌ای گردآوری و از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم به‌منظور پاسداشت تلاش هنرمندان این عرصه چاپ و منتشر شده است.



کتاب «خداحافظ سالار» خاطرات پروانه چراغ نوروزی همسر سرلشگر پاسدار شهید حسین همدانی است که به قلم حمید حسام نوشته شده و نشر ۲۷ آن را منتشر کرده است که در سال جاری دوازدهمین چاپ از آن روانه بازار نشر شده است.

این اثر داستانی که به زندگی پرحادثه شهید همدانی پرداخته، به عنوان اثر پرفروش نمایشگاه کتاب قم شده است و عناوین دیگری نظیر «آب هرگز نمی‌میرد»، «تمنای بی‌خزان»، «لبخند پاریز»، «پیغام ماهی‌ها»، «در هاله‌ای از غبار»، «رد پایی در رمل»، «وقتی کوه گم شد»، «قصه شهزاد» و «خاکریز پیشانی» از نشر ۲۷ پرمخاطب بوده است.

دبیرخانه مسابقات کتاب‌خوانی روشنا و کتاب و زندگی، در دور جدید، به صورت مشترک مسابقه کتاب‌خوانی کتاب «خداحافظ سالار» را برگزار می‌کنند که از بهمن ۹۶ تا خرداد ۹۷ برگزار می‌شود.

نظر شما