شناسهٔ خبر: 24259952 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

خروج ۲۰هزار نیرو از آموزش و پرورش تهران تا سال ۱۴۰۰

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه سنوات خدمتی بسیاری از نیروهای ما بین ۲۵ و ۳۰ سال است گفت: در تهران در سال جاری ۳۵۰۰نفر بازنشسته و از سیستم خارج شدند و برآورد ما این است که تا سال ۱۴۰۰، حدود ۲۰هزار نفر به آمار بازنشستگان ما افزوده شود.

صاحب‌خبر -

محسن بهارلو در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت منابع انسانی آموزش و پرورش پایتخت و سهمیه درنظرگرفته شده برای آن در آزمون استخدامی جدیدی که قرار است در ابتدای سال آینده برگزار شود اظهار کرد: روند بازنشستگی در تهران بالاست.

وی افزود: در تهران در سال جاری ۳۵۰۰نفر بازنشسته و از سیستم خارج شدند و برآورد ما این است که تا سال ۱۴۰۰،حدود ۲۰هزار نفر به آمار بازنشستگان ما افزوده شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه سنوات خدمتی بسیاری از نیروهای ما بین ۲۵ و ۳۰ سال است عنوان کرد: روند بازنشستگی فزاینده و اجتناب ناپذیر است و ما باید بتوانیم وضعیت را ساماندهی کنیم. از سوی دیگر نیروهای حق التدریسی داریم که باید در این شرایط از آنها استفاده و حقوق و دستمزدشان پرداخت شود در حالی که اگر نیرو رسمی باشد ما بهتر می‌توانیم برای دراز مدت روی آن سرمایه گذاری کنیم.

بهارلو ادامه داد: سازمان امور استخدامی سهمیه هراستان و بخشی را در آزمون استخدامی مشخص می کند و ما مرجع تصمیم گیری در این زمینه نیستیم اما ممکن است بین ۵۰۰تا ۸۰۰نیرو به ما تعلق بگیرد.

وی با بیان اینکه برای سال تحصیلی جاری تلاش کردیم علیرغم نقل و انتقالات، کمبودها را جبران کنیم گفت: امسال ۶۰۰۰جابجایی و نقل و انتقال داشتیم. از آنجا که روند خروجی نیروی انسانی ما به علت بازنشستگی بالاست کماکان با عدم توازن منابع انسانی مواجهیم، با توجه به روند فعلی پذیرش، تقاضای استمرار خدمت را داریم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما