شناسهٔ خبر: 24259562 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معاون مالی و اقتصادی شهرداری اصفهان منصوب شد

شهردار اصفهان در حکمی مرتضی طهرانی را به عنوان معاون مالی و اقتصادی شهرداری اصفهان منصوب کرد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،طهرانی از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس است که سابقه حضور در استانداری اصفهان به عنوان معاون مالی، اداری و برنامه ریزی، فرمانداری کاشان و دیگر سوابق مدیریتی را در کارنامه اجرایی خود دارد.

 طهرانی از فعالان دانشجویی اصفهان در زمان مبارزات پیروزی انقلاب اسلامی است و از بنیان‌گذاران انجمن‌ اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان محسوب می شود.

در متن حکم دکتر نوروزی شهردار اصفهان خطاب به مرتضی طهرانی آمده است:

«بدون تردید کلانشهر اصفهان نمادی بی بدیل از فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است. مردمی خلاق، دیندار، متعهد، معتقد، شهروندان و سازندگان شهری هستند که می تواند همواره الگویی ارزشمند برای همگان و همیشه باشد.

 مردم این شهر لایق بهترین ها هستند و این بهترینها با حضور مدیرانی میسر می شود که همواره دل در گرو دغدغه های آنها و ارزشهای دینی و ملی داشته اند، لذا جنابعالی را که از مدیران متخصص، با سابقه، متعهد و دلسوز نظام اسلامی هستید به عنوان معاون مالی و اقتصادی شهرداری منصوب می نمایم.

امیدوارم که در سایه لطف خداوند متعال و همت و همکاری همه همکاران و به ویژه معاونان و مدیران در انجام این مسئولیت سنگین همانند گذشته موفق و پیروز باشید».

 

انتهای پیام/م

 

انتصاب معاون مالی و اقتصادی شهرداری اصفهان

برچسب‌ها:

نظر شما