شناسهٔ خبر: 24257742 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

تشریح دلایل قطع همکاری وزارت صنعت،معدن وتجارت با چند تن از مشاوران وزیر

در این گزارش به تشریح دلایل قطع همکاری وزارت صنعت،معدن وتجارت با چند تن از مشاوران وزیر پرداخته شده است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، عصرامروز، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی وزارت صنعت معدن و تجارت طی اعلامیه ای ضمن تشکر از زحمات جمعی از مشاوران وزیر ، پایان همکاری در سمت هایی را که در ادامه آمده است ،اعلام کرد.

 

محمدرضا یاورزاده طی نامه های جداگانه از تلاش ها و خدمات آقایان بهروز ریاحی مشاور وزیر ، عبدالرضا امینی مشاور وزیر در امور بین الملل، علی اصغر توفیق مشاور وزیر در امور پژوهش و فناوری، علی یزدانی مشاور وزیر ، عین اله اعلاء مشاور وزیر در امور مالیاتی، محمدرضا خانمحمدی مشاور وزیر ، منوچهر طاهایی مشاور وزیر ، سخنگو و رییس شورای اطلاع رسانی و ناصر بزرگمهر مشاور وزیر و عضو شورای اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت قدردانی و پایان همکاری در سمت های مذکور را اعلام کرد.

در تشریح دلایل قطع همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت با با چند تن از مشاوران وزیر،روابط عمومی وزارت صنعت،معدن و تجارت در گفتگو با خبرنگارصنعت،تجارت و کشاورزی،اظهار کرد:دلایل متعددی موجب شد تا وزارت صنعت تصمیم بگیرد تا با برخی از مشاوران وزیرقطع همکاری کند.

 وی ادامه داد:بیشتر مشاوران وزیر دولت دوازدهم،مشاوران  نعمت زاده بودند و باتوجه به اینکه تعداد مشاوران وزیر،ظرفیت مشخصی دارد وزارتخانه تصمیم به قطع همکاری با این مشاوران دولت یازدهم گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما