شناسهٔ خبر: 24257712 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نمایشگاه عکس جشنواره منطقه ای سینمای جوان کاشان گشایش یافت

کاشان- ایرنا- نمایشگاه عکس پنجاه و نهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان کاشان پنجشنبه شب در این خطه گشایش یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، پنجاه و نهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان کاشان با گشایش نمایشگاه عکس های برگزیده از 10 استان در سرای عامری های این شهر کار خود را آغاز کرد و تا هفتم اسفند ماه ادامه دارد.
یک هزار و 768 اثر (تک عکس و مجموعه) به جشنواره ارسال شده بود که در نهایت 42 تک عکس و مجموعه عکس در سه بخش از 10 استان کشور به بخش مسابقه و رقابت نهایی راه یافتند.
نمایشگاه عکس در بخش های مسابقه جشنواره و کاشان‌ شناسی در نگارخانه های سهراب سپهری و ملک‌الشعرای بهار از ساعت 10 تا 19 برای بازدید علاقه‌ مندان دایر است.
66 فیلم کوتاه از فیلمسازان استان های تهران، اصفهان، خراسان شمالی، چهارمحال و بختیاری، قم، گلستان، لرستان، مازندران، مرکزی، سمنان و کاشان در قالب جشنواره پنجاه و نهم از چهارم تا هفتم اسفندماه به نمایش درمی آید.
جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان کاشان به مدت چهار روز در سه بخش مسابقه فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس برگزار می شود و بخش فیلم شامل سه بخش مسابقه، جنبی و بخش ویژه است.
بخش ویژه شامل فیلم‌هایی با نگاه ویژه به موضوع گردشگری و فرهنگ بومی در منطقه فرهنگی کاشان و بخش فیلمنامه نیز در سه بخش آزاد، اقتباسی و ویژه برگزار خواهد شد.
فیلم های بخش مسابقه جشنواره از ساعت 14 تا 21 و 30 دقیقه به مدت سه روز در مجتمع سینمایی کاشان به نمایش درمی آید.
8123

انتهای پیام /*

نظر شما