شناسهٔ خبر: 24257470 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ممنوعیت آمد وشد خودروهای سنگین در جاده های هزار و سوادکوه

پلیس راه مازندران ممنوعیت آمد وشد انواع کشنده‌های سنگین را از ساعت ۸ صبح امروز در جاده‌های هراز و سوادکوه اعمال کرده است.

صاحب‌خبر -

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و برعکس کماکان ممنوع است.

وی افزود: آمد وشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز از جاده هراز ممنوع شد.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد همه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز  از تهران به قائم شهر و برعکس، ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز ۴ اسفند از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

وی گفت: با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، آمدوشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ امروز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ علیرضا قدمی افزود: رفت و آمد موتور سیکلت‌ها به جزء موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی تا ساعت ۶ روز شنبه ۵ اسفند از جاده‌های کرج، چالوس، هراز، سوادکوه، جاده تهران، سمنان، مشهد و برعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

وی گفت: رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه ساز و همراه داشتن تجهیزات زمستانی رانندگی کنند.
انتهای پیام/آ

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران

نظر شما