شناسهٔ خبر: 24257405 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بازیکن فوتسال بانوان: به خاطر عقاید مردم در خانه تمرین می‌کردم/ نگران درس‌مان هستیم

نمایندگی خراسان رضوی

بازیکن تیم فوتسال بانوان مشکی‌پوشان گفت: به خاطر اردوها و مسابقات از درسم عقب می‌مانم و از فدراسیون انتظار دارم برای درس بازیکنان ملی‌پوش پیگیر باشد.

صاحب‌خبر -

تارا جانی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه خراسان، در خصوص شرایط تیم مشکی‌پوشان در لیگ برتر فوتسال کشورمان اظهار کرد: این تیم با وجود تجربه کم بازیکنان، در نخستین سال حضور در لیگ برتر موفق شده به جایگاه خوبی در جدول رده‌بندی دست یابد. اگر مسئولان به این تیم توجه کنند، تیم فوتسال مشکی پوشان حرف زیادی برای گفتن دارد و قطعا در سال های آینده نتایج بهتری در مسابقات داخلی و حتی  برون‌مرزی می‌گیرد.

وی در خصوص مصدومیت خود عنوان کرد: متاسفانه در کوران رقابت‌های لیگ مصدوم شدم و به مدت 6 ماه نمی‌توانم در تمرینات و مسابقات حضور داشته‌باشم. از باشگاه ممنونم زیرا خوشبختانه تمام هزینه درمانم را باشگاه متقبل شده‌است.

بازیکن تیم فوتسال مشکی‌پوشان در خصوص پرداخت قرارداد بازیکنان عنوان کرد: باتوجه به اینکه نیمی از بازیکنان در تیم نوجوانان هستند، از شهرستان به تیم ملحق شده‌اند و منبع مالی دیگری ندارند، این پول می‌تواند انگیزه‌ای برای بازیکنان تیم شود تا در تمرینات به خوبی عمل کنند.

 جانی‌نژاد با بیان اینکه اهل استان کهگیلویه و بویر احمر و شهرستان چرام است، خاطرنشان کرد: امسال اولین تجربه حضور من در لیگ برتر فوتسال است. در گذشته رشته رزمی و کاراته کار می‌کردم و سال 91 قهرمان کشور شدم اما بعد از مدتی وارد فوتسال شدم. 

وی ادامه داد: متاسفانه امکانات شهرستان چرام به شدت کم است، فقط یک سالن ورزشی در شهر داریم. متاسفانه به واسطه عقاید مردم در منزل تمرین می‌کردم، زیرا پذیرش یک بانو و درخشش او در عرصه ورزش برای آنها سخت بود. وقتی در خانه تمرین می‌کردم در رویایم حضور در تیم ملی کشورمان را می‌دیدم. 

بازیکن تیم فوتسال مشکی‌پوشان  تصریح کرد: در ابتدا به عنوان بازیکن ذخیره وارد تیم فوتسال شهرستان محل زندگی‌ام شدم اما پس از مدتی به خاطر توانایی که داشتم کاپیتان تیم و در همان سال خانم گل ایران شدم، در اولین سالی که وارد فوتسال شدم به سریلانکا اعزام و نایب قهرمان آسیا شدیم، بعد از حضور در تیم ملی هم نتایج بسیار خوبی گرفتیم.

جانی نژاد تصریح کرد: به خاطر اردوها و مسابقات از درسم عقب می‌مانم و با توجه به اینکه امسال کنکور دارم مجبور شدم هزینه زیادی برای معلم خصوصی پرداخت کنم.از فدراسیون انتظار داریم با توجه به اینکه اکثر ورزشکاران محصل هستند، یک فکر اساسی برای کسانی که حرفه‌ای، ورزش می‌کنند داشته‌باشد تا از تحصیل عقب نمانیم. تاکنون این درخواست ما ره به جایی نبرده اما امیدواریم در آینده شرایط تغییرکند.

وی افزود: یک مصدومیت ساده باعث شد شش ماه از بازی حرفه‌ای دور شوم، در حالی که نمی‌توانیم کل زندگی‌مان را برای ورزش بگذاریم. از فدراسیون انتظار داریم برای درسمان پیگیر باشد. ورزش بدون تحصیل هیچ سودی ندارد به خصوص در ایران که به ورزش بانوان کم توجهی می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما