شناسهٔ خبر: 24257248 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

غیبت حسن بابک در انتخابی کشتی فرنگی نوجوانان و جوانان

مدیر تیم‌های ملی پایه کشتی فرنگی بر چه نظارت می‌کند؟

در حالی هفته گذشته رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی فرنگی نوجوانان و جوانان در شهر سیرجان برگزار شد که حسن بابک مدیر تیم های ملی ناظر این رقابت‌ها نبود!

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی فرنگی نوجوانان و جوانان ایران هفته گذشته در شهر سیرجان برگزار شد و حسن بابک مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی نوجوانان و جوانان حاضر نشد به سیرجان سفر کند تا ناظر این رقابت‌ها باشد.به گفته یکی از اعضای شورای فنی، بابک همچنین در رقابت‌های عمومی کشتی فرنگی نوجوانان نیز که چندی پیش در سیرجان برگزار شد نیز غایب بود.

این در حالیست که یکی از مهمترین وظایف مدیر تیم‌های ملی نظارت بر نحوه عملکرد نفرات در انتخابی تیم های ملی و دادن مشورت در انتخاب نفرات نهایی برای حضور در اردوهای تیم ملی است و اینکه چگونه مدیر تیم‌های ملی بدون نظارت بر رقابت‌های انتخابی می‌خواهد به سرمربیان تیم‌های نوجوانان و جوانان در تصمیم گیری مشوت بدهد و کمک کند مشخص نیست.

نکته جالب اینجاست که شورای فنی کشتی فرنگی و رییس فدراسیون کشتی در زمان انتخاب فرشاد علیزاده سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان تنها بدلیل حمایت حسن بابک حاضر به انتخاب علیزاده شد و تمامی مسئولیت‌ها در قبال نتایج تیم ملی نوجوانان را نیز بر عهده حسن بابک گذاشته است.

برخی از اعضای شورای فنی و سرمربیان تیم های ملی کشتی فرنگی نوجوانان و جوانان نیز اطلاعی از چرایی غیبت بابک در این رقابت‌ها نداشتند.

با توجه به پوست اندازی کشتی فرنگی ایران و مشکلات عدیده در جایگزینی نفرات عنوان‌دار در تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان، کادر فنی و مدیریتی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان مسئولیت و رسالت سنگینی برای احیای کشتی فرنگی و پشتوانه‌سازی برای تیم ملی بزرگسالان دارند که در این میان وظیفه مدیر تیم‌های ملی با توجه به سابقه و تجربه بابک بسیار خطیر و حیاتی است.

لازم است فدراسیون کشتی و شورای فنی کشتی فرنگی نیز در چنین مواقعی قاطعانه موضع بگیرند تا کشتی فرنگی رده‌های پایه در مسیر درست و اصولی خود قرار بگیرد، در غیر اینصورت این کشتی ایران است که دچار لطمه می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما