شناسهٔ خبر: 24257145 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نایب رئیس شورای شهر خارگ:

پیمانکاران بومی خارگ حمایت شوند/ لزوم شفافیت در برگزاری مناقصات

بوشهر - نایب رئیس شورای شهر خارگ گفت: پیمانکاران بومی فعال در جزیره خارگ باید حمایت شوند.

صاحب‌خبر -

لطف‌الله علی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بر لزوم استفاده از پیمانکاران بومی و مستقر در جزیره خارگ و شفافیت در برگزاری مناقصات تاکید کرد.

وی با بیان این که استفاده از پیمانکاران مستقر در جزیره باعث رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی در جزیره می‌شود تصریح کرد: دسترسی به نیروی کار ماهر در خارگ، وجود تجربیات موفق، وجود پیمانکاران در رشته های مختلف و استفاده حداکثری از پیمانکاران خارگی  و ظرفیت بومی از جمله مزایای استفاده از پیمانکاران بومی است.

نایب رئیس شورای شهر خارگ خاطرنشان کرد: تاکنون تذکرات شفاهی و کتبی مبنی بر شفافیت در برگزاری مناقصات و معاملات متوسط و حمایت از پیمانکاران بومی و مستقر در جزیره و همچنین رعایت مساوات در واگذاری پروژه‌ها ارائه شده است.

وی تصریح کرد:‌باید از ترک تشریفات مناقصات جلوگیری و شورای اسلامی شهر طی مصوبه ای شهرداری را مکلف به اطلاع رسانی در سایت شهرداری در زمینه برگزاری مناقصه و حتی استعلام بهای مربوط به پروژه کند تا عدالت، شفافیت و رضایت پیمانکاران مستقر در جزیره را به همراه داشته باشد.

علی‌پور ادامه داد: بانک اطلاعاتی از پیمانکاران توانمند در جزیره خارگ برای حوزه‌های مختلف کاری ایجاد شود تا حداقل شفافیت لازم برای واگذاری پروژه ها برای پیمانکاران مستقر در جزیره ایجاد شود.

نظر شما