شناسهٔ خبر: 24257008 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

گلایه سرمربی تیم والیبال بهنمیر از بی تعهدی حامی مالی

فاطمه شعبان خمسه پنجشنبه شب پس از شکست3 بر 1 تیمش برابر پیکان تهران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در حالی که در بازی حساس امروز برابر پیکان انتظار

صاحب‌خبر - فاطمه شعبان خمسه پنجشنبه شب پس از شکست3 بر 1 تیمش برابر پیکان تهران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در حالی که در بازی حساس امروز برابر پیکان انتظار حمایت ویژه از سوی حامی مالی و مسئولان شهرستان داشتیم ، ولی هیچ خبری از حمایت نبود و متاسفانه این موارد در شکست برابر پیکان تاثیرش را گذاشت.
وی توضیح داد : انتظار و در واقع سئوال من از مسئولان هیات والیبال مازندران و شهرستان بابلسر این است که فردی که برای حمایت تیم ما اعلام آمادگی می کند و بازیکنان و کادر فنی با این فرد قرارداد بستند ، الان کجاست؟ از کجا حمایت می شود ؟ باید جلوی این فرد گرفته شود.
سرمربی تیم بهنمیر مازندران درخواست کرد : جلوی افراد بی تعهدی که برای حمایت از تیم ورزشی اعلام آمادگی و یک مجموعه را امیداور می کنند و پس مدتی کوتاهی بی تعهدی خود را نشان می دهند ، گرفته شود تا در فصل آینده این تیم یا دیگر تیم های ورزشی از وجود این افراد آسیب نبینند.
شعبان خمسه گفت : انتظار بود که مسئولان باشگاه و استان ضمانت نامه اجرایی و یا تعهدنامه ای از حامی مالی تیم والیبال بهنمیر بگیرند اما متاسفانه مسئولان شهرستان هم بعضا خام حرف های عوامانه اسپانسرهای بی تعهد می شوند.
وی ادامه داد : متاسفانه اکنون در شرایطی که قرار داریم هیچ کسی جوابگوی بازیکنان و کادر فنی تیم نیست.
** بازیکنانم باغیرت بودند
سرمربی تیم بهنمیر مازندران در عین حال از عملکرد بازیکنان تیمش تشکر کرد و گفت : توقع چنین بازی خوب با نتیجه نزدیک را از بازیکنانم برابر پیکان نداشتم . بچه ها خیلی باغیرت بازی کردند و من از آنها تشکر می کنم.
شعبان خمسه افزود : البته تیم پیکان ، تیمی پرمهره ای بوده و با بازیکنان ملی پوش و کادر فنی باتجربه ای که داشت، در برابر مشکلاتی که تیم ما از ابتدای فصل تاکنون با آن مواجه بود، پیروز شد.
** با تغییر تاکتیک و تعویض ، پیروز شدیم
سرمربی تیم والیبال پیکان تهران هم در خصوص بازی تیمش برابر بهنمیر مازندران گفت : بازی خوبی بود و تیم مازندران خوب کار کرد و غافلگیر شدیم.
میترا شعبانیان افزود : ست اول را خوب بازی کردیم و پیروز شدیم ، در ست دوم و پس از شکست برابر بهنمیر و جبران آن با تغییر تاکتیک و تعویض هایی که انجام دادیم توانستیم نتیجه بازی را به سود خودمان درآوردیم.
وی ادامه داد : خوشبختانه باشگاه پیکان حمایت خوبی از بازیکنان تیم داشته و این مهم بازیکنان تیم را از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار داده و امیدوارم این حمایت ها تا قهرمانی تیم پیکان در انتهای فصل ادامه داشته باشد.
به گزارش خبرنگارایرنا ، تیم پیکان تهران در چارچوب هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر والیبال زنان باشگاههای ایران عصر پنجشنبه در بهنمیر بابلسر میزبان خود بهنمیر مازندران را با نتیجه 3بریک شکست داد.
پیکان تهران با این پیروزی در صدر جدول رده بندی هفت تیمی این مسابقات قرار گرفت و تیم بهنمیرمازندران در رده سوم قرار گرفت و شانس قهرمانی در رقابتهای این فصل را از دست داد.
خبرنگار : مهدی غلامی
7327/1654
انتهای پیام

نظر شما