شناسهٔ خبر: 24256864 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

در دومین جشنواره مهندسان نمونه انجام شد؛

تقدیر از تلاش های «نصر» در حمایت از جامعه مهندسی آذربایجان شرقی

نصر: در دومین جشنواره مهندسان نمونه آذربایجان شرقی از تلاش های آژانس خبری تحلیلی نصر در حمایت از جامعه مهندسی تقدیر به عمل آمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار نصر، "جلال میرمحمدی" بعداز ظهر امروز در دومین جشنواره انتخاب مهندسان نمونه و اولین جشن گلریزان آزادی مهندسان زندانی جرائم غیر عمد که در سالن آمفی تئاتر سازمان فنی حرفه ای استان برگزار شد، ضمن خیرمقدم به مدیران مسئولان کارشناسان و مهندسان به هدف اصلی از برگزاری این جشنواره اشاره کرد و اظهار داشت: هدف اصلی برگزاری دومین جشنواره مهندسان نمونه، ایجاد فضای رقابتی سالم میان مهندسان جوان برای دست یابی به اهداف صنعتی اصل 44 قانون اساسی و شناسایی ضعف و قدرت در حوزه مهندسی و همچنین ارج نهادن به مقام بالای پژوهشگران، مبتکران، مخترعان، نوآوران و کارآفرینان برتر استان است.
وی افزود: بسیار خرسندم که مجمع مهندسان جوان استان به عنوان عضوی کوچک از جامعه مهندسی به مناسبت فرا رسیدن گرامی داشت روز خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس، دومین جشنواره انتخاب مهندسان نمونه و اولین جشن گلریزان آزادی مهندسان زندانی جرائم غیر عمد را با مشارکت استانداری آآذربایجان شرقی، اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل آموزش فنی حرفه ای، اداره کل ورزش و جوانان، سازمان نظام مهندسی ساختمان و ستاد دیه استان برگزار می کند.
میرمحمدی تصریح کرد: بر اساس تصمیم گیری های شورای سیاست گذاری جشنواره، مقرر گردیده است تا از مهندسان نمونه در رشته های مهندسی عمران، معماری، شهرسازی، ترافیک، مکانیک، برق، نقشه برداری و همچنین مهندسان نمونه در حوزه های کارآفرینی، ورزشی، امور فرهنگی و خیریه، پیشکسوتان جامعه مهندسی،خانواده مهندسان شهید تجلیل به عمل آید.
رئیس مجمع مهندسان جوان آذربایجان شرقی ادامه داد: برای اولین بار در حوزه مهندسی کشور، اولین گلریزان آزادی مهندسان جرایم غیر عمد در شهر اولین ها با همکاری ستاد دیه استان اجرا خواهد شد
وی در پایان برگزاری این جشن را قدم بزرگی در راستای فرهنگ کمک به هم نوعان و هم صنفان و ایجاد سلامت روحی و روانی خانواده های مهندسان اذعان کرد.


گزارش نصر حاکی است در ادامه این مراسم از تلاش های آژانس خبری تحلیلی نصر در حمایت از جامعه مهندسی تقدیر به عمل آمد. در متن لوح تقدیر که خطاب به مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی نصر نیوز صادر شده، آمده است:


جناب آقای امیر کریم زاد شریفی
حمد و ستایش مخصوص مهندس بی همتای نظام احسن است که به انسان نیروی خلاقیت و اندیشه هنری بخشید تا بتواند از نمونه عملکردی او یعنی جهان کائنات درس آموزی کرده و شهر و آبادی و مسکن مطلوب برای خود و هم نوعان بسازد.
خدارا شاکریم که در خجسته زاد روز دانشمند بزرگ ایرانی و مهندس برجسته تاریخ علم این سرزمین، خواجه نصیرالدین طوسی، روز ملی مهندس و روز گرامی داشت پیشگامان پیشرفت و سازندگی در کشور ما را در زمره طراحان بلد طیب و مسکن امن قرار داده تا بتوانیم با ذره ذره وجودمان به پلان هستی نگریسته و الگوی آن را بازساری کنیم و سپاس گذاریم که مطلوبیت های الهی و اسلامی را در متون دین خود به ما نمایاند تا طراحی و معماری را بر اساس آن بازآفرینی کنیم.
بدین وسیله فرصت را مغتنم شمردیم تا از زحمات تلاشگران عرصه مهندسین استان تقدیر و تشکر نمایم.
ضمن بزرگداشت این روز پرافتخار، از زحمات حضرت عالی در دومین جشنواره انتخاب مهندسان نمونه آذر بایجان شرقی تقدیر و تشکر نموده و آرزومندیم همواره با تکیه بر اخلاق حرفه ای و به کارگیری علم، دانش و فناوری های روز دنیا، رسالت خود را در سازندگی و آبادانی ایران اسلامی به نحو احسن به مرحله اجرا درآوردید و در پرتو الطاف بی کران الهی، با همت و حمیت جنابعالی، مسیر پیشرفت و توسعه کشور فراهم گردد.
حسن عاقبت و استمرار خدمات با ارزش جنابعالی را برای کشور مقدسمان ایران از درگاه ایزد منان مسئلت داریم.
توحید اخلاقی_ دبیر و رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره
انتهای پیام/

نظر شما