شناسهٔ خبر: 24256670 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نفرات برتر پنجمین دوره مسابقات اسکی رده سنی شهر تهران مشخص شدند

تهران- ایرنا- پنجمین دوره اسکی آلپاین شهر تهران در رده سنی پایه با معرفی نفرات برتر در پیست توچال برگزار شد.

صاحب‌خبر -

رئیس هیات اسکی شمال غرب تهران روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مسابقات با شرکت 60 اسکی باز دختر و پسر دررشته مارپیچ بزرگ درایستگاه هفتم پیست اسکی توچال تهران به مدت یک روز(سوم اسفندماه) برگزار شد.
پیام نظر اظهار کرد: در این مسابقات 43 پسر و 17 دختر با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی گفت: در رده سنی متولدین سالهای 78تا 79 نیز محمد پارسا تقی بخش، علی مطلبی و محمد شریف آهی و متولیدین80تا 81 به ترتیب امیر شایان مشهدی زاده، کیومرث آسیابان و محمد پارسا فرامرزی جایگاه اول تا سوم راکسب کردند.
رئیس هیات اسکی شمال غرب تهران ادامه داد: در رده سنی 83تا84 آرین مشهدی زاده، رشیا نعلی و پرهام نظر و در رده سنی متولدین سال 85تا87 نیز محمد متین شریف آهی، انوشیروان کلهر و سام خانی و همچنین در دره سنی 88تا 90 به ترتیب میلاد مقصود، فرازبندعلی و رادین صفایی مقام برتر را بدست آوردند.
نظر تصریح کرد: همچنین در بخش دختران و در رده سنی متولدین 80 تا 81 نیز آتنا اخشنگفر، پارمیدا اسلامی و شهرزاد آشتیانی و در رده سنی 85 تا 86 به ترتیب سارینا احمد پور، نیکا دل ادهمی و سانیا محبعلی جایگاه اول تا سوم را کسب کردند.
رئیس هیات اسکی شمال غرب تهران اظهار کرد: این مسابقات با حضور حسین ساوه شمشکی, پوریا ساوه شمشکی و مرجان کلهر از المپین های استان تهران در المپیک اسکی سوچی روسیه و ونکوور کانادا برگزار و کمیته استعداد یابی آن تشکیل شد.
به گفته وی پنجمین دوره مسابقات اسکی شهر تهران با هماهنگی هیات اسکی های استان، شمال غرب تهران، شمیرانات ، پیست توچال و اداره ورزش و جوانان شمال غرب برگزار و به نفرات برتر هدایایی به رسم یاد بود اهدا شد.
تهرام/7247 / 1539

انتهای پیام /*

نظر شما