شناسهٔ خبر: 24256431 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار قزوین:

مدیران باید برنامه های دولت را قبول داشته باشند

قزوین-ایرنا-استاندار قزوین گفت: کسی که به عنوان مدیر یک دستگاه اجرایی منصوب می شود باید سیاست ها و برنامه های دولت را قبول داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پنجشنبه شب ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین،عبدالمحمد زاهدی در دیدار با اعضای هیات مدیره کانون فرزندان شاهد استان قزوین افزود: این مساله بدیهی و ابتدایی ترین حق هر دولتی است.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت و آرامش در استان نیاز داریم و بنده نیز در طول این مدت سعی کرده ام در مسیر تحقق این هدف حرکت کنم.
استاندار قزوین همچنین گفت: اگر فضای استان توام با آرامش نباشد امکان کار و فعالیت وجود نخواهد داشت.
وی در ادامه با تاکید بر استفاده مناسب از ظرفیت نیروهای انسانی توانمند و متخصص،اظهار کرد: استان قزوین از نیروهای انسانی توانمندی برخوردار است که همه این نیروها دوست دارند به شکل مطلوب به خدمت گرفته شوند و به توسعه استان کمک کنند.
زاهدی با اشاره به لزوم استفاده از فرزندان شاهد در برخی پست ها و مناصب مدیریتی، تصریح کرد: مدیران در خصوص استفاده از توان و ظرفیت فرزندان شاهد در پست های مدیریتی باید اهتمام بیشتری داشته باشند.
استاندار قزوین همچنین با بیان اینکه فرزندان شاهد رسالت سنگینی بر دوش دارند،افزود: حفظ نظام جمهوری اسلامی از مهمترین ماموریت هایی است که انتظار می رود فرزندان شاهد و ایثارگر بیش از دیگران در این زمینه نقش آفرینی کنند.
6101*3013

انتهای پیام /*

نظر شما