شناسهٔ خبر: 24256419 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

نبض ورزش/

اتفاق فرخنده ای که در فوتبال ما افتاده است

نمایندگان ایران در رقابت های آسیا نتایجی کسب کرده اند که نشان دهنده حرکت فوتبال ایران از فردگرایی به کار تیمی است که اتفاقی فرخنده برای فوتبال کشور به حساب می آید.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
رضا شاهرودی ملی پوش پیشین فوتبال گفت: من به پرسپولیس و برانکو و تک تک بازیکنان اعتماد دارم، این یک باخت بوده و هنوز هیچ چیزی برای پرسپولیس از دست نرفته است در مجموع من به این تیم اعتماد دارم.
 
نبض ورزش/ اتفاق فرخنده ای که در فوتبال ما افتاده است 

او افزود: زمانی که بیرون از خانه بازی می کنیم باید تدافعی بازی کنیم. البته مربیان بهتر می دانند که چه کار باید کنند اما تجربه شخصی به من می گوید که تدافعی بازکردن بهتر جواب می دهد.

نبض ورزش/ اتفاق فرخنده ای که در فوتبال ما افتاده است

هادی طباطبایی ملی پوش پیشین فوتبال گفت: شکی نیست که پرسپولیس در این سالها خوب عمل کرده است، صاحب سبک و برنامه ای شده است و در مجموع رو به رشد است.

او افزود: ما باید به فوتبال به صورت منطقی نگاه کنیم لذا برد و باخت جز لاینفکی از بازی فوتبال است.

طباطبایی گفت: ما در سطح آسیا باید به بازی فوتبال منطقی نگاه کنیم، اینکه جایگاه ما کجاست و سایر تیم ها در سطح آسیا چطور عمل می کنند.

او افزود: اتفاقی در فوتبال ما در حال وقوع است حرکت از فردگرایی به کار گروهی است، لذا بازیکنان ما به صورت فردی خوب است اما در کار تیمی ضعیف است که خوشبختانه مربیان و کادر فنی روی این موضوع برنامه ریزی کرده اند و در حال کاراند.

بیژن ذوالفقارنسب پیشکسوت فوتبال کشورمان با مثبت توصیف کردن عملکرد تیم های فوتبال کشورمان تا اینجای مسابقات گفت: با این نتایج بدست آمده احتمال صعود حداقل 3 تیم را به دور بعدی مسابقات می دهم.
 
  بررسی عملکرد نمایندگان کشورمان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا
 

برچسب‌ها:

نظر شما