شناسهٔ خبر: 24256082 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

شهادت مظلومانه جوانان غیور کشور، خط روشنی برای شناخت جریان های معاند است

قم- ایرنا- جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه ای با تسلیت شهادت پرسنل نیروی انتظامی و بسیج در ناآرامی های اخیر تهران آورده است: شهادت مظلومانه این جوانان غیور خط روشنی برای شناخت جریانات معاند و ضد نظام برای عموم ترسیم نمود.

صاحب‌خبر -

به گزارش پنجشنبه شب ایرنا، دراین اطلاعیه آمده است: پرسنل خدوم و جان برکف نیروی انتظامی و بسیج سرافراز در حالی که با تمام وجود برای تامین امنیت و نظم عمومی و دفاع از آرامش جامعه اسلامی مشغول خدمت صادقانه بودند با اقدام جنایتکارانه و وحشیانه جمعی آشوب طلب و اغتشاشگر، ناجوانمردانه به شهادت رسیدند و خون پاکشان نثار عموم ملت ایران اسلامی شد.
در بخش دیگری ازاین اطلاعیه آمده است: اگر چه خون پاک این شهیدان بر زمین ریخت و روح پاکشان از جمع یاران انقلاب و مردم پرواز کرد و بر سر خان رحمت الهی مهمان شد، لیکن شهادت مظلومانه این جوانان غیور خط روشنی برای شناخت جریانات معاند و ضد نظام برای عموم ترسیم نمود.
اطلاعیه حاکیست: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن ابراز تاسف و تاثر از وقوع این حادثه دردناک در جامعه اسلامی، از نیروهای امنیتی و انتظامی، دستگاه قضایی و تمام نهادهای مسئول می خواهد با در اولویت قرار دادن رسیدگی به این جنایت، قاطعانه با مجرمین و آشوب طلبان برخورد کنند و از خون پاک این جوانان و شهدای عزیز به خوبی پاسداری نمایند.
در بخش دیگری ازاین اطلاعیه آمده است: همچنین به تمام جریانات فتنه گر و آشوب طلبی که مستقیم و یا غیرمستقیم در این جنایت دست داشته اند هشدار می دهیم این مردم انقلابی هرگونه اغتشاش و قلدرمابی را محکوم کرده و می کنند و نخواهند گذاشت عده ای عناصر منحرف و وابسته آرامش و امنیت کشور را به بازی بگیرند.
جمعی از اراذل و اوباش دوشنبه شب (30 بهمن) در اقدامی غیرقانونی و کاملا تهاجمی با تجمع در خیابان پاسداران تهران (محدوده کلانتری 102) ضمن ایجاد بی نظمی، ناامنی و درگیری در سطح منطقه، سه مامور پلیس و یک نیروی بسیجی را حین انجام وظیفه برای برقراری نظم و امنیت به شهادت رساندند.
این گروه همچنین با سوءاستفاده از رافت و مدارای نیروهای انتظامی به بسیاری از اموال خصوصی و عمومی (خودروها و منازل و فروشگاه های مردم) خسارت وارد کردند.
7401/ 6133/

انتهای پیام /*

نظر شما