شناسهٔ خبر: 24255540 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی تیم فوتبال مشکی پوشان:

کسب سه امتیاز بازی ما را به آینده امیدوار می کند

مشهد - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال مشکی پوشان مشهد گفت: با توجه به اینکه هفت مرحله حساس در پیش داریم کسب سه امتیاز در بازی با تیم سپاهان ما را به آینده امیدوار می کند.

صاحب‌خبر -

رضا عنایتی عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی با تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مشهد افزود: هرچه به پایان لیگ نزدیک ‌تر می ‌شویم شرایط سخت ‌تر می‌شود و باید تمام توان خود را برای گرفتن نتیجه خوب به کار گیریم.
وی با بیان اینکه امیدواریم سهمیه لیگ برتری را برای استان حفظ کنیم اظهار کرد: چند سالی است این استان با وجود توان و استعدادهایی که دارد با مشکلات مختلف در عرصه تیم داری روبرو است و بازیکنان مستعد خراسانی به شکوفایی نمی ‌رسند.
وی در باره استعفا و بازگشت مجدد خود به تیم مشکی پوشان گفت: استعفای من برای وارد شدن شوک به تیم و باز شدن راه برای ورود شخصی که بتواند به تیم کمک کند بود و اکنون تا جایی که بتوانم کار می کنم تا برای تیم مثمر ثمر باشم و نمی گذارم کار به اولتیماتوم برسد.
عنایتی افزود: به جدول نگاه نمی ‌کنیم و سپاهان را به عنوان تیمی قدرتمند می ‌شناسیم.
وی اظهار کرد: هواداران هم که دستشان را می بوسم همیشه پشت سر ما بوده‌ اند و امیدوارم فردا هم کنار ما باشند تا بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم.
دیدار تیم های فوتبال مشکی پوشان و سپاهان اصفهان ساعت 15 و 30 دقیقه روز جمعه چهارم اسفند در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار می شود.
7507/6053

انتهای پیام /*

نظر شما