شناسهٔ خبر: 24255440 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی:

رسانه ها بازوان مردم و مسئولین هستند

صادق خدادادی فرماندار جدید شهرستان ثلاث باباجانی با مدیران رسانه های شهرستان ثلاث باباجانی دیدار و گفت و گو کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاخ شمیران، مدیران رسانه های شهرستان ثلاث باباجانی در محل فرمانداری شهرستان با صادق خدادادی فرماندار جدید شهرستان دیدار کردند.

 

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی در دیدار با مدیران رسانه های شهرستان ثلاث باباجانی ضمن تشکر از اصحاب رسانه و فرهیختگان عرصه خبر رسانی گفت :‌ در دنیای امروزی رسانه های جایگاه بالای در بین مردم و مسئولین دارد .

 

صادق خدادادی گفت :‌ باعث افتخار است که شهرستانی مانند ثلاث باباجانی دارای ۵ سایت دارد در زمینه ها و حوزه های فرهنگی و سیاسی و ... است و این نشان از فهم و فرهنگ بالای این مردم بخصوص جوانان این دیار را دارد.

خدادادی افزود :‌ به حق اورامانات دارای مردمانی با فرهنگ هستند که در تمامی زمینه ها صاحب نظر و با استعداد هستند و بنده در این جلسه بیشتر از گذشته به فرهیختگی مردم این دیار پی بریم .

 

وی خاطرنشان ساخت :‌ ثلاث باباجانی بیش از ۱۰۰ عنوان و آثار میراث فرهنگی و گردشگری را در خود جای داده است و مناطقی مانند ریزه ، باغ سیدخان و ... داریم که هر کدام دارای پتانسیل های بالای در حوزه گردشگری دارند.

 

فرماندار ثلاث باباجانی گفت :‌ طبیعت بکری که ثلاث باباجانی داد واقعا زیبا و دلنشین است اما متاسفانه هنوز از آن استفاده ای نشده و در این امر در شایسته شهرستان نیست و بنده در همین جا از دست اندرکاران این حوزه دعوت می کنم که در این حوزه ورود کنند.

 

 

صادق خدادادی بیان داشت :‌ما برای پتانسیل های بالای شهرستان در حوزه گردشگری تا حالا چکار کرده ایم و می طلبد در این راستا کارهای صورت بگیرد .

 

خدادادی گفت :‌ من با تمام توان و به صورت ویژه به بخش خصوصی که می خواهند در این حوزه ورود کنند کمک می کنم تا مشکلات منطقه به نوعی از محرومیت بیرون بیایند.

 

این مقام مسئول خاطرنشان ساخت : انتظار داریم رسانه ها خدمات و اقداماتی را که در این حوزه انجام می گیرد را منعکس کنند و در جایی که نیاز است انتقاد کنید.

 

وی عناون کرد :‌ از هر کسی که برای حوزه های مختلف شهرستان ثلاث باباجانی برنامه داشته باشند استقبال می کنیم  و در حد توان ما کمک می کنیم و اگر مدیر و یا‌ مسئولی ناتوان هست و یا اینکه ضعف دارد، نقد منصفانه کنید و نباید اشتباهات مسئولین را به پای دولت و نظام نگاشته شود .

 

فرماندار ثلاث باباجانی افزود :‌شهرستان ثلاث باباجانی در دوران شاهنشاهی محروم بوده و هیچ خدماتی در آن  زمان به مردم وجود نداشته و همزمان با انقلاب اسلامی رژیم بعث حمله کرد و ۸ سال کشور و مناطق مرزی و کشور کرد

 

صادق خدادادی افزود :‌ با وجود این همه مشکلات ، خدماتی خوبی در این ایام به مردم ارائه شده است و خدمات برق و ... با گذشته غیر قابل مقایسه است .

 

 

وی بیان داشت :‌ اکنون هم زلزله در این مناطق رخ داده است و در کنار تمامی مشکلات و محرومیتی است ما باید بیشتر تلاش کنیم تا شهرستان و منطقه ای آبادتر داشته باشیم .

 

فرماندار ثلاث باباجانی از رسانه ها خواست :‌ مردم را به بازسازی خانه باید تشویق شوند.

 

صادق خدادادی در رابطه به نیاز مهم شهرستان ثلاث باباجانی گفت :‌گازرسانی روستاها باید در راس برنامه ها قرار بگیرد .

 

 

وی ادامه عنوان کرد :‌ طرح هادی نیز باید به صورت ویژه توجه شود و همچنین بحث راه خدمات زیادی شده اما بسیاری از راه ها در اثر زلزله تخریب شده است .

 

خدادادی بیان داشت :‌ اعتبارات خوبی به استان کرمانشاه در بحث زلزله داده است و همچنین کل تخصیص ها و مصوبات حوزه عمرانی تحقیق پیدا کرده است و این اقدام و حمایت دولت و استاندار قابل تقدیر و تشکر است.

 

وی گفت :‌ان شاءالله در حوزه زیر ساخت و مسایل عمرانی شهرستان ثلاث باباجانی تحول ایجاد می شود چنانکه استاندار محترم نیز زحمت کشیدند و به شهرداری تازه آباد ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و به شهرداری ازگله ۱ میلیارد استاندار تخصیص دادند.

 

فرماندار ثلاث باباجانی در بخش های دیگری از سخنان خود اظهار داشت :‌ الحمدلله مردم زلزله زده ثلاث باباجانی همیشه با انقلاب بوده و هستند و در تمامی صحنه ها حضور فعال داشته اند و ما هم باید برای این مردم سربازی کنیم .

 

صادق خدادادی گفت :‌ثلاث باباجانی در زمان جنگ و حتی هم اکنون نیز شهید تقدیم نظام و انقلاب می کند .

 

وی بیان داشت : به میزان این اقدامات و همراهی مردم ، انتظار نیز این است که دولت و نظام خدمات را در این دیار مضاعف کنند .

 

 

خدادادی با انتقاد از برخی از کارهای صورت نگرفته در شهرستان ثلاث باباجانی گفت :‌چرا باید شهرستانی مثل ثلاث باباجانی که مردمانی با ایمان و اهل مساجد دارد نباید غسالخانه ای داشته باشد .

 

وی همچنین افزود :‌ چرا ثلاث باباجانی بیمه خدمات درمانی ،‌ پزشک قانونی ،‌ نعزیرات حکومتی ،‌ اداره عشایر ،‌ پلیس راهور و ... ندارد و این ها همه جای نقد دارد و این گوشه ای از دردها و محرومیت های کوچک این دیار است .

 

فرماندار ثلاث باباجانی گفت : از مدیران کل ادارات سطح استان کرمانشاه انتظار داریم ادارات خودشان را در شهرستان استقرار دهند و این از ضروریات ثلاث باباجانی است .

 

صادق خدادادی خاطرنشان ساخت :‌خیلی از بانک ها در شهرستان نیستند و مردم از تسهیلات برخی از بانک ها که در اینجا نیستند محروم هستند .

 

 

خدادادی در ادامه گفت :‌ مردم نیز پای کار بیایند و از تسهیلات خوبی که دولت ارائه می دهند استفاده کنند.

 

فرماندار ثلاث باباجانی گفت :‌ رسانه ها بازوان مردم و مسئولین هستند و از رسانه ها می خواهم خدمات دولت در مناطق زلزله زده را برای مردم نمایان کنند .

 

وی در پایان خاطرنشان ساخت :‌انتظار دارم با ایجاد همدلی بین مردم شهرستان ثلاث باباجانی و تلاش و کوشش همه ی ما شهرستان ثلاث باباجانی مسیر پیشرفت و ترقی را طی نماید.

 

خبرنگاران در این جلسه نیز مسایل و مشکلات حوزه خبری و شهرستان را به صورت مفصل بیان کردند وفرماندار شهرستان ثلاث باباجانی نیز وعده های در خصوص حل برخی از مشکلات و مسایل داد.

نظر شما