شناسهٔ خبر: 24255415 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با حضور مسئولان و مردم صورت گرفت؛

تقدیر از خدمات ۳۶ ساله فرماندار سابق گلپایگان

گلپایگان - با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم از خدمات بیش از ۳۶ ساله حسین فراست فرماندار سابق گلپایگان تقدیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، احمد افتخاری عصر پنجشنبه، در آیین تجلیل از خدمات فرماندار سابق گلپایگان، ضمن تسلیت ایام فاطمیه (س) و آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: بنده به نمایندگی از سوی شوراهای اسلامی شهر و روستا، اتاق اصناف و خانه صنعت، معدن و تجارت شهرستان به منظور پاسداشت خدمات و زحمات فرماندار سابق گلپایگان ضمن تقدیر از حضور پرشور اقشار مختلف که نشانه قدردانی از مدیریتی با صداقت و پاک است تشکر و سپاسگزاری دارم.

وی افزود: این حضور پرشور از اقشار مختلف نشانه قدردانی از مدیریتی با صداقت و پاک است که وظیفه آحاد مختلف قدردانی از این خدمت بی منت در نظام اسلامی است و مردم هستند که با تشخیص سره از ناصره آمده اند از این خدمات و زحمات مدیری خدوم که بر هیچ کس پوشیده نیست تقدیر کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان تصریح کرد: درست است که از نظر مسئولیتی توفیق حضور ایشان از ما سلب شده اما محبت و بزرگواری وجود وی از بین مردم این خطه پاک شدنی نیست.

وی با اشاره به سوابق مبارزاتی فرماندار سابق گلپایگان در دوران قبل و اوج انقلاب اسلامی و اقدامات و مدیریت های کلان و درخشان وی در تصدی سمت های مختلف در بخشداری ها و فرمانداری های کشور بیان داشت: حسین فراست جزو مبارزین پایبند به انقلاب اسلامی بودند و در روز جمعه سیاه (۱۷ شهریور ۱۳۵۷) در جمع مردم انقلابی میدان ژاله سابق با رشادت و از شاهدان عینی این وقایع بوده اند.

افتخاری با بیان گوشه هایی از تلاش مجدانه حسین فراست در مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: ایشان قریب ۲۰ سال مراقبت مستمر از همسر خود را که در سانحه تصادف دچار قطع نخاع شده بود نیز بر عهده داشت و طی ۳۶ سال خدمت صادقانه به جز حقوق خود چیزی اضافه از دولت تقاضا نکرد و به این مقدار بسنده کرد پس باید به خود ببالد که ارج و قرب الهی نصیب او شده است و مردم شهرستان گلپایگان خدمات و زحمات بی شائبه او را دیده و در ذهن و خاطر خود ضبط کرده اند.

وی با بیان اینکه امروز به منظور دلجویی از یک مسئول خدوم دست در دست هم داده ایم تا با وفاق و همدلی، اتحاد و برادری و روحیه جهادی برای پیشرفت و سربلندی شهر و کشورمان و بروز و ظهور الگوهای دینی مان رودی خروشان شویم، افزود: باید با زدودن تمام ناراحتی ها، بدکینه ای ها، تنگ نظری ها، کج خلقی ها و کنار گذاشتن منیت ها، همدل و همصدا بگوییم «گلپایگان ما عاشق تو هستیم» و برای سربلندی ات با تکیه بر مبانی غنی دینی، فرهنگ و اخلاق مداری تلاش خواهیم کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان افزود: اجاره نمی دهیم حریم شهرمان را بشکنند و ملعبه دست خناسان قرار دهند و در این راستا از همه مسئولان محترم که دستی بر آتش دارند و اصحاب پرتلاش رسانه انتظار داریم با سعه صدر واقعیت ها را دیده و بذر امید با بیان قلم خود در جامعه نشر دهند و مدام به دنبال نقطه ضعف و پررنگ کردن آن نبوده و موجبات یأس و ناامیدی را برای مردم جامعه فراهم نکنند.

وظیفه فرماندار هماهنگی دستگاه های اجرایی در فرایند امور است

در ادامه حسین فراست ضمن تقدیر از مدعوین حاضر در این مراسم و اظهار اینکه من لایق این همه مهر و محبت و تفقد مردم حاضر در این جلسه و کسانی که طی تماس ها و ارسال پیام های مختلف نسبت به این حقیر دارند، نیستم بیان داشت: با تقدیر از برگزار کنندگان و کسانی که در برپایی این مراسم اقدام کرده اند امیدوارم دوران خدمت بی منت من پاسخگوی قسمتی از این مهر و محبت های شما مردم فهیم باشد.

وی افزود: بنده اگر طی دوران مسئولیت خود کاری کرده ام وظیفه بوده و جز وظیفه کاری انجام نداده ام، خوشحالم از اینکه خدمتگزار و پادوی مردم باشم من یک کشاورززاده و فرزند رعیت هستم، کلامی که همیشه و در جلسات مختلف بیان کردم و تأکید دارم که فرزندان این مرز و بوم هستند که با تلاش خود پایه های ترقی و پیشرفت را در این کشور برمی دارند.

فرماندار سابق گلپایگان با بیان اینکه تنها آرزوی من خدمت در سپاه دانش و کمک به محرومان و نیازمندان بود که به شکر خدا این امر محقق شد، اظهار داشت: من طی دوران زندگی پرفراز و نشیب خود و در دوران های مختلف و جریان های کشور، افتخار حضور داشته که از جمله آنها مبارزات قبل و اوج انقلاب اسلامی بوده است که اینها را از افتخارات خود می دانم.

وی با اشاره به اقدامات دوران سه سال و نیم تصدی فرمانداری شهرستان به پیگیری امور مختلف عمرانی و اجتماعی پرداخت و افزود: وظیفه فرماندار هماهنگی دستگاه های اجرایی در فرایند امور است که در این راستا با تلاش مجدانه مدیران ادارات و نهادهای شهرستان اقدامات بسیار مطلوبی در جهت عمرانی و زیرساخت های لازم در شهرستان صورت گرفته است.

در پایان این آیین با حضور مسئولین با اهدای لوح تقدیر و هدایا از سوی دستگاه ها، ادارات و صنوف مختلف شهرستان از خدمات و مدیریت حسین فراست در تصدی فرمانداری گلپایگان تقدیر به عمل آمد و کیک اهدایی به وزن ۳۶ کیلوگرم به پاس خدمت ۳۶ ساله وی بین مدعوین در جلسه توزیع شد.

نظر شما