شناسهٔ خبر: 24255385 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

باید نگاه سرمایه‌گذاری به آموزش و پرورش داشت

نماینده مردم شهرستان نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به آموزش و پروش اهمیت دارد و باید نگاهمان به آموزش و پرورش نگاه سرمایه‌گذاری باشد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مرتضی صفاری نطنزی  امروز در مراسم آغاز عملیات ساخت دبیرستان امام خمینی نطنز با اشاره به  اهمیت امر آموزش و پرورش در جوامع امروز اظهار کرد: امروزه باید به امر آموزش و پرورش به عنوان یک سرمایه‌گذاری ویژه در جامعه نگاه کنیم.

وی محور توسعه را در بالا بردن سطح آگاهی جامعه موثر دانست و افزود: علم مبنای تولید ثروت بوده و بر این اساس از اتفاقات پیش آمده در امر آموزش و پرورش نطنز خشنود هستیم.

نماینده شهرستان نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی با توجه به مدارس قدیمی گفت: این دبیرستان از مدارس قدیمی شهر نطنز است و امید است به عنوان بنای یادبودی از توجهات و ابتکاراتی که در حوزه آموزش و پرورش شهرستان اتفاق افتاده است باقی بماند و لازم است از بنیاد برکت و مسؤول آن آقای دزفولی تشکر و قدردانی ویژه برای تخصیص این اعتبار داشته باشیم.

صفاری نطنزی بر ضرورت توجه ویژه مسؤولان به تجهیز و بازسازی مدارس سطح حوزه انتخابیه تأکید و بیان کرد: امیدواریم مسؤولان در خصوص رفع مشکلات مدارس و آموزش و پرورش حوزه انتخابیه مساعدت لازم را داشته باشند.

فرماندار نطنز نیز در این مراسم هزینه برای آموزش و پرورش را نوعی آگاهی‌بخشی دانست و تأکید کرد: هزینه برای آموزش و پرورش هزینه‌ای برای آگاه‌سازی بشری است و این واحد آموزشی در شهر نطنز با توجه به قدمت بالایی که دبیرستان امام داشت در دست ساخت است.

یوسف حسنی با تاکید بر تسریع بهره‌برداری از دبیرستان مورد نظر افزود: تقاضای ما این است که در اولین فرصت دبیرستان مورد بهره‌برداری قرار گیرد چرا که فضای مناسب در هر مقطعی می‌تواند در دانش‌آموزان ایجاد انگیزه کند.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش نطنز نیز با اشاره به مشکلات سابق این دبیرستان، از فراهم شدن زمینه ساخت دبیرستان در محل سابق ابراز خشنودی کرد و اظهار داشت: دبیرستان امام خمینی چشم و چراغ شهرستان نطنز است و این مدرسه تاکنون دانش‌آموختگان بسیاری را به جامعه تحویل داده است و چند سالی ست که به دلیل نامناسب بودن فضای آموزشی نه تنها برای آموزش و پرورش بلکه برای شهرستان مشکل‌زا شده بود.

رضا چاوش‌پور با اشاره به تلاش نماینده شهرستان در راستای تأمین هزینه و اعتبارات از محل اعتبارات بنیاد برکت، افزود: همچنین از مهندس سجاد ریاست نوسازی مدارس استان به دلیل توجه وی به شهرستان نطنز و بازسازی این دبیرستان تقدیر کرد.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم کلنگ‌زنی دبیرستان امام خمینی نطنز

نظر شما