شناسهٔ خبر: 24255376 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

فرزند ‌آیت الله شاه آبادی در گفت وگو با رسا خبر داد؛

بهبود وضعیت عمومی آیت الله شاه آبادی | عیادت نماینده رهبر انقلاب

فرزند آیت الله شاه آبادی از بهبود وضعیت و حال عمومی نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام محمدکاظم شاه آبادی فرزند آیت الله شاه آبادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از بهبود وضعیت و حال عمومی نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری خبر داد.

وی افزود: الحمدلله وضعیت ایشان از روزهای گذشته بهتر است و پزشکان تشخیص دادند که به بخش منتقل شوند، در ادامه درمان باید بر اساس نظرات پزشکان متخصص آزمایش های جدید برای ریه و قلب صورت گیرد تا مشخص شود که ایشان برای جراحی آمادگی دارند یا خیر.

فرزند آیت الله شاه آبادی اظهار داشت: باید جراحی انجام شود اما با توجه به سن و ضعیف بودن قلب که منجر به آب آوردن ریه ایشان شده، باید آزمایش هایی صورت گیرد تا مشکلی ایجاد نشود، در صورت بهتر شدن شرایط، جراحی ایشان انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: الحمدلله آیت الله شاه آبادی هوشیاری کامل دارند و شخصیت هایی مانند حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی نماینده رهبر معظم انقلاب، رییس سازمان صداوسیما و رییس شورای شهر تهران با حضور در بیمارستان از ایشان عیادت کردند و افراد دیگری هم خواستار عیادت بودند که به دلیل اهمیت استراحت برای ایشان به زمان دیگری موکول شد.

حجت الاسلام شاه آبادی ابراز داشت: ضمن تشکر از همه ارادتمندان و دوستداران آیت الله شاه آبادی برای دعای خیر و پیگیری وضعیت ایشان، از مؤمنان عزیز مجددا می خواهیم که برای شفای عاجل و کامل آیت الله شاه آبادی دعا کنند، در شهرهای مختلف مردم لطف داشتند و در مراسم هایی برای شفای آیت الله شاه آبادی دعا کردند که یقینا این دعاها اثرگذار خواهد بود./۱۳۲۳/

نظر شما