شناسهٔ خبر: 24255335 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با مشارکت خبرگزاری مهر، اداره کل ارشاد و کانون وکلا گلستان؛

دوره آموزشی «بررسی حقوق رسانه» در گرگان برگزار شد

گرگان- دوره آموزشی «بررسی حقوق رسانه» در گرگان با همکاری خبرگزاری مهر، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون وکلا دادگستری گلستان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، دوره آموزشی یک روزه «بررسی حقوق رسانه» پنجشنبه و با مشارکت خبرگزاری مهر، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و زیر نظر کانون وکلا دادگستری گلستان برگزار شد.

در این دوره که ۳۸ نفر از خبرنگاران، مدیران رسانه ها، مدیران کانال های تلگرامی و مدیران و کارشناسان روابط عمومی سازمان های استان گلستان حضور داشتند درباره قانون نشریات و مطبوعات بحث و تبادل نظر شد.

این کارگاه آموزشی به میزبانی کانون وکلا دادگستری گلستان و با حضور اعضای هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری گلستان از جمله رضا سلیمانی به عنوان رییس، غلامرضا ریاضی، آنه محمد شاه نظری و علی مقسم به اعضای هیأت مدیره برگزار شد.

مباحث مطرح شده در این دوره شامل آشنایی با حقوق اساسی (فصل حقوق ملت)، بررسی مختصر قانون مطبوعات و بررسی جرم توهین بود که در سه نوبت توسط  رضا سلیمانی، رمضان حاجی مشهدی و علی مقسم ارائه شد.

در کارگاه پایانی تجربه های قضایی خبرنگاران مطرح و سوالات حقوقی آن ها پاسخ داده شد.

با توجه به استقبال خوب رسانه ها و درخواست خبرنگاران، قرار شد در کارگاهی جداگانه به بررسی مباحث افترا و نشر اکاذیب پرداخته شود.

نظر شما