شناسهٔ خبر: 24255084 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بسته ورزشی پنج شنبه 3 اسفند ماه + بخش دوم

با بسته ورزشی پنج شنبه 3 اسفند ماه، کاری از باشگاه خبرنگاران جوان مرکز کرمان با ما همراه باشید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در بسته ی خبری امروز، انجام تست دروازه بانی فوتبال برای رده های پایه تیم های ملی در جیرفت، تجليل از مربيان و کاراته کاهای مدال آور در کرمان، تقدیر از مدیران کل ورزش و جوانان کرمان و سمنان در بخش بازرسی، پیاده روی عمومی در بافت،  یک انتصاب در اداره کل ورزش و جوانان کرمان و تجلیل تیم فوتسال رسانه ورزش از کاپیتان خود پیگیری شده است.

 

* انجام تست دروازه بانی فوتبال برای رده های پایه تیم های ملی در جیرفت

مهديه ملايي، مربي دروازه بانان تيم ملي فوتبال زير ١٦سال بانوان از تمامي ورزشكاران رشته های ورزشی بخصوص فوتبال، واليبال، بسكتبال و هندبال خواست در صورتی علاقه مند و متقاضي تست دروازه باني رشته فوتبال براي رده هاي پايه تيم هاي ملي فوتبال هستند با شماره ی 43311009 (اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت) تماس بگيرند.

متقاضیان باید دارای قد بالاي ١٧٠cm، وزن نرمال،  تاريخ تولد 81.10.11 به بالا (زير ١٦سال)، به همراه استعداد گلري و علاقه مند به این رشته باشند.

یادآور می شود: مهدیه ملایی، بازیکن جیرفتی باشگاه شهرداری بم و تیم ملی بزرگسال است که به مدت ٧ ماه به سمت مربی گلر‌های تیم ملی زیر 15 سال منصوب شد.

وی بعد از انجام فعالیت موفقیت آمیزی که در این رده داشت، توسط فدراسیون به رده بالاتر رفت و به عنوان مربی گلر‌های تیم ملی زیر ۱۶ سال انتخاب شد.

 

* تجليل از مربيان و کاراته کاهای مدال آور در کرمان

آئين نكوداشت و تجليل از مربيان قهرمان پرور، داوران و قهرمانان مدال آور و دعوت شدگان به تيم ملى كاراته در کرمان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور بزرگان، پیشکسوتان کاراته و مسئولان رده بالاى استان انجام شد، از حدود۵۰ قهرمان ملی و بین المللی، مربيان اين ورزشکاران و داوران آسيايى تقدیر شد.

در پايان اين همايش احكام انتصاب مسئولان كميته هاى هيئت كاراته استان نيز توسط مسئولان استانى اعطا شد.

 

* تقدیر از مدیران کل ورزش و جوانان کرمان و سمنان در بخش بازرسی‌

اداره کل ورزش و جوانان استان‌های کرمان و سمنان با دارا بودن کمترین ایرادات و  مشکلات، از سوی احمدی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران به عنوان بهترین استان‌ها در بخش بازرسی بین ادارات ورزش و جوانان سراسر کشور مورد تقدیر قرار گرفتند.

سمینار سالانه مسئولان بازرسی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور به میزبانی بوشهر برگزار شد.

در این سمینار که با حضور احمدی مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد وزارت ورزش و جوانان، امیری خراسانی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، کرمی مدیرکل بازرسی استان بوشهر، مدیران کل ورزش و جوانان استان های بوشهر و سمنان، محدث مدیرکل دفتر هماهنگی و ساماندهی جوانان و پورعلی فر رییس فدراسیون بدنسازی و مسئولان و کارشناسان بازرسی ادارات کل سراسر کشور برگزار شد به بررسی مسائل پیرامون بخش بازرسی در ادارات ورزش و جوانان پرداخته شد.

دکتر محمد تقی امیری‌خراسانی، مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمان به دلیل کسب عنوان بهترین استان در بخش بازرسی بین ادارات ورزش و جوانان کشور که کمترین مشکل را در این زمینه در سال 96 داشته‌اند، مهمان و سخنران این سمینار سالانه بود.

 

* پیاده روی عمومی در بافت

پیاده روی عمومی همراه با ورزش صبحگاهی با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان محلی در شهرستان بافت برگزار شد.

شرکت کنندگان چهارراه تربیت بدنی تا پارک ساحلی این شهرستان را پیمودند.

این کار به همت هیئت ورزش های همگانی و هیئت کوهنوردی شهرستان بافت به مناسبت هفته سلامت مردان برگزار شد.

 

* یک انتصاب در اداره کل ورزش و جوانان کرمان

مسعود رحیم پور به عنوان مشاور و مدیر حوزه مدیر کل معرفی شد.

طی حکمی از سوی محمدتقی امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، مسعود رحیم پور به عنوان مشاور و مدیر حوزه مدیر کل منصوب شد.

وی پیش از این در سمت معاون توسعه امور ورزش اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان فعالیت می کرد.

 

* تجلیل تیم فوتسال رسانه ورزش از کاپیتان خود

بازیکنان و کادرفنی تیم فوتسال رسانه ورزش کرمان در جریان تمرین، طی مراسمی از زحمات کاپیتان تیم‌شان که به تازگی به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان منصوب شده است، تجلیل کردند.

علی مرادی، معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان نیز در این مراسم حضور یافت.

یادآور می شود: تیم فوتسال رسانه ورزش کرمان از اردیبهشت ماه امسال با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان و خانه مطبوعات تمریناتش را به طور منظم آغاز کرده است.

انتهای پیام/ب

اخبار ورزشی کرمان

نظر شما