شناسهٔ خبر: 24254892 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

19 کشته و یا زخمی در جدیدترین جنایت ائتلاف سعودی - آمریکایی در یمن

تهران - ایرنا - جنگنده های ائتلاف سعودی - آمریکایی در 24 ساعت گذشته 19 شهروند یمنی را در مناطق مختلف این کشور به خاک و خون کشیدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری رسمی یمن (سبا) ، جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی - آمریکایی در 28 نوبت مناطق مختلف یمن را بمباران کردند و برخی مناطق مرزی این کشور نیز توسط توپخانه ارتش سعودی هدف قرار گرفت.
براساس این گزارش ، در حمله جنگنده های متجاوزان به شماری از تاکسی ها در منطقه آل عمار بخش الصفرا استان صعده 15 شهروند یمنی کشته و سه تن دیگر زخمی شدند.
یک شهروند دیگر نیز در بمباران عشایر کوچ رو منطقه آل ابوجباره بخش کتاف استان صعده زخمی شد.
جنگنده های ائتلاف متجاوزان به یمن در 24 ساعت گذشته بخش های کتاف،منبه و شدا در استان صعده، سنحان در استان صنعا، حرض و میدی در استان حجه، بیت الفقیه در استان الحدیده و 13 بار بخش ضوران استان ذمار را بمباران کردند.
عربستان همراه با آمریکا و چند کشور عربی از جمله امارات از روز ششم فروردین سال 94 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور با هدف بازگرداندن 'عبدربه منصور هادی' رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن به قدرت کرد.
این تجاوز نظامی هیچ دستاوری برای ریاض و متحدانش نداشته و تنها سبب ویرانی کشور فقیر یمن و کشتار و آوارگی مردم این کشور شده است.
شبک**6116**1392

انتهای پیام /*

نظر شما