شناسهٔ خبر: 24254415 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

پیکان در یک قدمی جام قهرمانی لیگ برتر والیبال زنان ایران

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در حساس ترین دیدار هفته یازدهم این مسابقات تیم بهنمیر مازندران در سالن مجدآرا شهر بهنمیر میزبان تیم مدعی پیکان تهران بود و نتیجه این

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار ایرنا ، در حساس ترین دیدار هفته یازدهم این مسابقات تیم بهنمیر مازندران در سالن مجدآرا شهر بهنمیر میزبان تیم مدعی پیکان تهران بود و نتیجه این بازی را نیز 3 بر 1 به میهمان پرافتخار خود واگذار کرد.
پیکانی ها که هفته گذشته و همزمان با استراحت ذوب آهن توانستند با شکست دادن حریف خود صدر نشین لیگ شوند T برای حفظ این جایگاه بازی امروز را بهتر از میزبان خود آغاز کردند و ست نخست این دیدار را نیز با نتیجه 25 بر 19 از حریف خود پیش افتادند.
در ست دوم این دیدار اما شاگردان فاطمه شعبان خمسه در تیم بهنمیر مازندران که برای کسب قهرمانی در این فصل نیاز مبرمی به پیروزی در این دیدار خانگی داشتند با عملکرد بهتری نتیجه را 25 بر 20 به سود خود به پایان رساندند.
شاگردان میترا شعبانیان در تیم پیکان که در بازی رفت در تهران نیز موفق به شکست 3 بر صفر تیم بهنمیر مازندران شده بودند ، در ست های سوم و چهارم نیز با درخشش بازیکنان ملی پوش خود تیم میزبان را با نتیجه 25 بر 16 و 25 بر 12 با شکست مواجه کردند و با کسب نهمین پیروزی این فصل و 28 امتیاز ، صدرنشینی خود را در این مسابقات تداوم بخشیدند.
تیم بهنمیر مازندران نیز با قبول پنجمین شکست این فصل خود و به واسطه 6 پیروزی گذشته با 17 امتیاز در رتبه سوم جدول این مسابقات باقی ماند تا امیدش برای کسب مقام قهرمانی در این فصل از دست رفته ببیند.
رقابت های امسال لیگ برتر والیبال زنان باشگاههای ایران باحضور 7 تیم درحال برگزاری است.
7327/1654
انتهای پیام

نظر شما