شناسهٔ خبر: 24253899 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

با حضور مدیر کل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل

مشکلات و مسائل کمبود آب شرب در روستاها و قشلاقات اصلاندوز بررسی شد+عکس

با حضور مدیر کل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل مشکلات و مسائل کمبود آب شرب در روستاها و قشلاقات اصلاندوز بررسی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار،سید عباس مینایی بخشدار اصلاندوز امروز در جلسه بررسی مشکلات و مسائل کمبود آب شرب در روستاها و قشلاقات بر لزوم پیگیری فنی مشکلات و تامین اعتبارات داخل سازمانی آب و فاضلاب روستایی و وزارت مربوطه از محل اعتبارات ملی برای آبرسانی به بیش از۵۰ روستا و قشلاقات حوزه قشلاقات مغان و حسین حاجیلو و انتقال آب و احداث تصفیه خانه جدید برای این منظور از محل اعتبارات وزارتخانه و سازمان مرتبط در گستره توزیع اعتبارات کشوری تاکید کرد.

 

وی در ادامه تعمیر و تعویض فیلترهای مجتمع قدیم امام علی علیه السلام ،شروع عملیات اجرایی مجتمع جدید امام علی علیه السلام و احداث مخزن ۱۰۰۰ متر مکعبی،تقویت تصفیه خانه عمران آباد و ایجاد خط جداگانه برای تامین کمبود آب شرب روستاهای اسد قشلاقی ۱و ۲ و ۳ را از مطالبات اصلی مردم در بخش اصلاندوز اعلام کرد.

بخشدار اصلاندوز همچنین آبرسانی به روستای بزرگ قنبرلوی وسطی و همجوار را از سرپرست مدیر کل آب و فاضلاب روستایی خواستار شد.

 

فرامرز بهنژاد مدیر کل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل نیز نسبت به شروع عملیات اجرایی مجتمع امام علی علیه السلام در آینده ای نزدیک و انتخاب پیمانکار اشاره کرد و بر لزوم رسوب زدایی و تعمیر و بازسازی مجتمع قدیم امام علی علیه السلام در دره رود ظرف یک ماه قول مساعد داد.

وی نسبت به تامین لوله ها و تاسیسات لازم برای ایجاد خط انتقال جداگانه برای روستاهای اسد قشلاقی خبر داد.

 

به گزارش ارس تبار،مشکل کمبود آب شرب روستاها و قشلاقات یکی از مسایل مهم اهالی است که همواره از مسئولان خواستار حل این معضل هستند.

انتهای پیام/

نظر شما