شناسهٔ خبر: 24253457 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

آغاز رقابت های تنیس روی میز قهرمانی کشور در رشت

به گزارش خبرنگار ایرنا در این دوره از رقابت ها ، 90 ورزشکار در قالب تیم های تنیس روی میز نفت و گاز گچساران ، بانک رفاه کرمان ، مناطقه نفت خیز جنوب( 2 تیم)،

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار ایرنا در این دوره از رقابت ها ، 90 ورزشکار در قالب تیم های تنیس روی میز نفت و گاز گچساران ، بانک رفاه کرمان ، مناطقه نفت خیز جنوب( 2 تیم)، هیات کرمان ، گیلان ، لرستان ، کردستان ، قم و قزوین حضور دارند.
تیم های شرکت کننده در این دوره از رقابت ها به صورت دوره ای و تیمی در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت با هم به رقابت می پردازند.
در بازی های انجام شده از روز اول این رقابت ها نیز تیم تنیس روی میز کردستان با نتیجه پنج بر صفر برابر تیم تنیس روی میز بانک رفاه کرمان به برتری رسید و تیم هیات قزوین با نتیجه مشابه پنج بر صفر، هیات قم را شکست داد.
در دیگر دیدار برگزار شده از روز اول این رقابت ها ، تیم های تنیس روی میز نفت و گاز گچساران و هیات کرمان رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم نفت و گاز گچساران با نتیجه پنج بر صفر حریفش را شکست داد.
دور رفت رقابت های تنیس روی میز قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، به مدت دو روز در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت ادامه خواهد یافت.
دور برگشت این دوره از مسابقات نیز از 15 اسفندماه در تهران برگزار می شود و در نهایت سه تیم برتر مجموع مسابقات رفت و برگشت ، به رقابت های تنیس روی میز لیگ برتر کشور صعود می کنند.
7285/2007
انتهای پیام

نظر شما