شناسهٔ خبر: 24253350 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار مرکزی صعود تیم والیبال شهروند اراک به لیگ برتر را تبریک گفت

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی روز پنجشنبه با صدور پیامی صعود تیم والیبال شهروند اراک به لیگ برتر کشور را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سید علی آقازاده در این پیام که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفته، آورده است: صعود غرور آفرین تیم والیبال شهروند اراک به لیگ برتر کشور با تلاش و همت جوانان عزیز و برومند استان مرکزی به دست آمده که با این صعود بار دیگر شایستگی و توانمندی جوانان ورزشکار سرزمین آفتاب به تصویر کشیده شده و موجب شادی و مسرت هم استانی ها و مایه مباهات جامعه ورزش به ویژه دوستداران و هواداران والیبال استان مرکزی است.
وی در این پیام اضافه کرده است: ورزشکاران استان مرکزی با درخشش خود در میادین مختلف ثابت نمودند که با وجود تمام محدودیت ها می‌توانند با اراده مصمم خود و با تمسک به خداوند متعال به هر موفقیتی دست یابند.
استاندار مرکزی در این پیام، راهیابی تیم والیبال شهروند اراک به لیگ برتر کشور را به مردم شریف و جامعه ورزشی استان مرکزی به ویژه دست اندرکاران، مربیان، کادر فنی و بازیکنان تیم والیبال شهروند اراک تبریک عرض کرده و حمایت همه دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط با حوزه ورزش و مردم از فعالیت های آتی این تیم را خواستار شده است.
تیم شهروند اراک روز گذشته (چهارشنبه) با پیروزی مقابل تیم گل گهر سیرجان در رقابت های لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور سهمیه حضور در مسابقات لیگ برتر سال 97 را به دست آورد.
3005/3075

انتهای پیام /*

نظر شما