شناسهٔ خبر: 24252973 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مستند منطقه حفاظت شده سرخ آباد در معرض داوری عموم

مستند منطقه حفاظت شده سرخ آباد (دشت سهرین) تولید مرکز زنجان دوشنبه 2 اسفندبه داوری عمومی گذاشته خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مستند منطقه حفاظت شده سرخ آباد (دشت سهرین) امشب از شبکه سراسری مستند سیما پخش خواهد شد.
این مستند که در بخش داوری جشنواره مستند پذیرفته شده است، در بخش نظرسنجی عمومی امشب ساعت ۲۰ از این شبکه پخش شده و به داوری عمومی گذاشته خواهد شد.
علاقمندان و هم استانی‌ها می‌توانند پس از تماشای این مستند با ارسال کد D۷۵ به شماره پیامک ۳۰۰۰۰۸۱ و یا مراجعه به سایت جشنواره مستند نظر خود را درخصوص این برنامه اعلام نمایند. همچنین تکرار اول این مستند ساعت ۲۴ دوشنبه و تکرار دوم آن نیز ساعت ۹/۳۰ سه شنبه ۳ اسفند ماه خواهد بود.
این مستند از سری مجموعه مستند" حیات وحش" بوده که تولید سیمای مرکز زنجان و تهیه کننده و کارگردان آن اسماعیل کرمی می‌باشد که دنیای جالب پر از سازگاری‌ها و ناسازگاری‌های مناطق دشتی منطقه حفاظت شده سرخ آباد را به تصویر می‌کشد.
گفتنی است :جشنواره مستند سالیانه در چهار فصل برگزار می‌شود. بعد از فراخوان و انتخاب آثار توسط هیات انتخاب، آثار در قالب یک برنامه تلویزیونی درطول فصل نمایش داده می‌شوند. در پایان هر فصل هم از برگزیدگان جشنواره در اختتامیه جشنواره و در قالب یک برنامه تلویزیونی تقدیر به عمل می‌آید ودرهر بخش به یک فیلم برگزیده هیات داوران و یک فیلم برگزیده مردمی تندیس و جایزه جشنواره اهدا می‌شود.
انتهای پیام/ن
 

پخش مستند منطقه حفاظت شده سرخ آباد (دشت سهرین) از شبکه سراسری مستند

برچسب‌ها:

نظر شما