شناسهٔ خبر: 24252052 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مشهد|پدیده-ذوب آهن؛ همه چیز تحت تاثیر احتمال کسر امتیاز مجدد

R41347/P41362/S6,1188/CT7

ذوب آهن و پدیده در دیداری حساس از چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز شنبه هفته آینده با دیدار تیم‌های پدیده خراسان و ذوب آهن اصفهان به میزبانی تیم اصفهانی دنبال می‌شود و دو تیم با دو انگیزه و رویای متفاوت برابر یکدیگر قرار می‌گیرند.

ذوب آهن در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر بهترین نتایج ممکن را کسب کرده است و بدون چون و چرا صدرنشین نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر است؛ شاید اگر همین روند امتیازگیری در نیم فصل نخست نیز وجود داشت امروز ذوب آهن حتی با اختلاف در صدر جدول رده بندی قرار داشت اما گویا فصل برای ذوب، از نیم فصل دوم شروع شد و البته این عادتی دیرینه است که تیم‌های تحت هدایت امیر قلعه نویی دارند به این معنا که در نیم فصل دوم نتایج بهتری می‌گیرند.

ذوب آهن در رقابت‌های آسیایی نیز با یک برد و یک باخت در جدول گروه خود، اوضاع متوسطی دارد و همچنان به صعود خود از مرحله گروهی این رقابت‌ها امید بسیار بالایی دارد؛ اتفاقی که امیر قلعه نویی با آن بیگانه نیست. شاید بتوان گفت ذوب آهن امروز بیش از همه نان تجربه بالای پرافتخارترین مربی لیگ برتر را می‌خورد و شاید بتواند با حفظ همین کادر فنی، سال آینده قدمی بزرگ برای قهرمانی در لیگ برتر بردارد.

پدیده اما شرایط متفاوتی دارد، آنها که در نیم فصل نخست نتایج خوبی گرفته بودند در نیم فصل دوم افت کردند و پس از کسر 6 امتیاز هم تمامی روحیه و جایگاه خود را از دست دادند، تیمی که قرار بود برای کسب سهمیه آسیایی بجنگد، اینک باید برای فرار از سقوط تلاش کند و حتی زمزمه‌هایی مبنی بر کسر امتیاز مجدد از این تیم نیز وجود دارد.

پدیده مقابل ذوب آهن هیچ چیز برای از دست دادن ندارد و تنها و تنها باید ببرد و ببرد؛ این تیم حتی به تساوی نیز در اصفهان نباید فکر کند زیرا اوضاع این تیم بغرنج‌تر از آنی است که تصور می‌شود و باید هر چه سریع‌تر خود را به میانه جدول برساند؛ اگر فاجعه دوم رخ دهد و بازهم از پدیده 6 امتیاز دیگر کسر شود، اوضاع برای تیم مهاجری خرابتر از خراب می‌شود و پدیده تبدیل به کاندیدای اصلی سقوط خواهد شد.

ذوب آهن اما دوست دارد فصل بعد هم در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد و تنها راه آن نیز این است که به هر طریق ممکن عنوان نایب قهرمانی را کسب کند؛ بنابراین تمام شواهد نشان می‌دهد که جدال روز شنبه این دو تیم، جدالی عادی نیست.

انتهای پیام/ ز

نظر شما