شناسهٔ خبر: 24251411 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

گاف شبکه‌ ورزشی در ستایش یک افسر سعودی!

یکی از شبکه‌های ورزشی عربستان به دروغ تصویر مربوط به شجاعت یکی از نیرو‌های یمنی را که در چند روز گذشته در سطح گسترده‌ای پخش شده است، به یک افسر سعودی نسبت داد.

صاحب‌خبر -
باشگاه خبرنگاران جوان: یکی از شبکه‌های ورزشی عربستان به دروغ تصویر مربوط به شجاعت یکی از نیرو‌های یمنی را که در چند روز گذشته در سطح گسترده‌ای پخش شده است، به یک افسر سعودی نسبت داد.

به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، یکی از شبکه‌های تلویزیونی ورزشی رژیم سعودی در یک رسوایی بزرگ به دروغ تصویر مربوط به شجاعت و دلاوری یکی از نیرو‌های یمنی را که در چند روز گذشته در سطح گسترده‌ای پخش شد، به یک افسر سعودی نسبت داد و ادعا کرد این افسر سعودی برای نجات هم رزم خودش، لباس یمنی‌ها را به تن کرد تا او را نجات دهد!

شبکه تلویزیونی ورزشی سعودی «اکشن» تصاویری از یکی از نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن را پخش کرد. این تصاویر ده روز پیش پخش شده است. رسوایی این شبکه سعودی در آنجاست که این تصاویر را به یک نظامی سعودی نسبت داد.

خبرنگار المسیره گفت: پس از گذشت ده روز از پخش این تصاویر که در رسانه‌های عربی و غیر عربی در سطح گسترده‌ای پخش شد، یک شبکه سعودی، ادعایی تمسخرآمیز مطرح کرد.

این خبرنگار ادامه داد یک شبکه ورزشی سعودی در حالی چنین دروغی را به خورد بینندگانش می‌دهد که شبکه‌های خبری و سیاسی سعودی بی وقفه در تلاشند تا یک صحنه نزدیک یا شبیه به صحنه فداکاری نیرو‌های یمنی پیدا کنند و روی آن مانور بدهند، اما تلاش‌هایشان راه به جایی نمی‌برد و تمام تصاویری که این شبکه‌ها در اختیار دارند؛ صحنه‌های فرار دست جمعی و صحنه‌های سوختن خودرو‌های زرهی و نظامی ارتش سعودی است.

نظر شما