شناسهٔ خبر: 24251405 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اردبیل| شرکت ۱۵۲۵ دانش‌آموز در آزمون لیگ علمی پایای بسیج دانش‌آموزی

R41374/P1377/S6,49/CT11

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل گفت: همزمان با سراسر کشور یازدهمین دوره مرحله مقدماتی ۱۵۲۵ دانش‌آموز اردبیلی در آزمون لیگ علمی پایای بسیج دانش‌آموزی شرکت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ایرج نقی‌پور ظهر امروز در  دیداری با مسئولان استانی در اردبیل اظهار داشت: این آزمون در 5 مقطع تحصیلی از پایه ششم تا دهم انجام شده و در چهار رشته تحصیلی ریاضی، علوم پایه، تجربی و انسانی با شرکت 305 تیم 5 نفره در قالب  کار گروهی و تیمی دانش‌آموزی برگزار شده است.

وی بیان کرد: این آزمون با همکاری اداره کل آموزش و پرورش  و سازمان بسیج دانش‌آموزی  همزمان با سراسر کشور در  10 حوزه امتحانی و در 10 شهرستان استان به صورت گسترده و با حضور بازرس کشوری ازسوی سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور در اردبیل انجام شد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل افزود: تیم‌های برتر از مرحله مقدماتی به مرحله استانی و در نهایت به مرحله کشوری و بین‌المللی راه پیدا می‌کنند که در اردبیهشت ماه سال 97 در تهران برگزار می‌شود.

نقی‌پور از اهمیت برگزاری این آزمون در بین دانش‌آموزان پایه ششم تا دهم خبر داد و اظهار کرد: این آزمون که همه ساله با استقبال خوب خانواده‌ها و دانش‌آموزان روبه‌رو می‌شود در امر تقویت علمی و به چالش کشاندن ذهن دانش‌آموزان برای خلاقیت و نوآوری کمک زیادی می‌کند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل گفت: همزمان با سراسر کشور یازدهمین دوره مرحله مقدماتی 1525 دانش‌آموز اردبیلی در آزمون لیگ علمی پایای بسیج دانش‌آموزی شرکت کردند.

انتهای پیام/ش

نظر شما