شناسهٔ خبر: 24251347 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

فرمانده نیروی انتظامی:

پلیس در ۱۷ دقیقه اراذل را جمع کرد/برخورد با ناامن کنندگان

فرمانده نیروی انتظامی در مراسم تشییع شهدای نظم و امنیت با بیان اینکه با هر فرقه و تفکری که امنیت را به خطر بیندازد، قاطعانه برخورد می کنیم، گفت: پلیس در ۱۷ دقیقه اراذل را جمع کرد.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین /به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در مراسم تشییع پیکر شهدای نظم و امنیت که امروز در ستاد فرماندهی تهران بزرگ برگزار شد، گفت: به خانواده شهدا و عزیزانی که در این حادثه داغدار شده اند، تسلیت می گویم.

---

وی افزود: عزیزانی که امروز توسط مردم شهیدپرور تهران تشییع می شوند، برای آرامش، امنیت و نظم کشور به شهادت رسیده اند.

وی گفت: کسانی که در این حادثه به شهادت رسیدند در واقع گواهی بر این موضوع بودند که نمی گذاریم آنهایی که دنبال ناامن کردن جامعه هستند به حیات خود ادامه دهند.

فرمانده ناجا تاکید کرد: نیروی انتظامی با همه اغتشاشگران، همه فرقه ها و تفکراتی که بخواهند امنیت کشور را به مخاطره بیندازند با قاطعیت تمام برخورد می کند و مماشات نمی کند.

وی با بیان اینکه پلیس در عرض ۱۷ دقیقه همه اراذل را جمع کرد، گفت: البته ما می توانستیم در کمتر از این زمان اغتشاشگران را دستگیر کنیم اما تراکم مردم در منطقه می توانست مشکلاتی را ایجاد کند.

سردار اشتری تاکید کرد: نیروی انتظامی همیشه در کنار مردم حضور دارد و به صورت شبانه روزی برای برقراری نظم و امنیت مشغول خدمت رسانی است.

وی گفت: ما از مرزها گرفته تا جاده ها و شهرها و خیابان ها، در کنار مردم هستیم و بیشترین تماس را با مردم داریم و امنیت امروز مرهون انجام وظیفه ماموران نیروی انتظامی و خون شهداست.

سردار اشتری در پایان گفت: ان شاء الله در کمترین زمان ممکن این اغتشاشگران داعشی و مخلان امنیت در محکمه عدل محاکمه خواهند شد و به سزای عملشان می رسند.

نظر شما