شناسهٔ خبر: 24251274 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جایگاه بالای ورزش خوزستان

وزیر ورزش و جوانان گفت : خوزستان در ورزش کشور نیز در طول سال‌های گذشته چه قبل و چه بعد از انقلاب، نقش بسیار موثر و جایگاه روشنی داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، مسعود سلطانی فر امروز در نشست مشترک روسای فدراسیون کشور در اهواز با بیان اینکه خوزستان سرزمینی است که هر وجب آن به خون شهیدان گلگون کفن معطر و سرزمینی که بخش عمده ای از طلایی‌ترین دوره سیاسی تاریخ معاصر ایران، یعنی دفاع مقدس در آن به وقوع پیوست افزود : با توجه به ظرفیت‌ها، نیروها و توانمندی‌های خوزستان، باید نگاه ویژه، همه جانبه و جامعی را به ورزش خوزستان داشته باشیم.
وی ادامه داد : امروز با همه توان و بضاعت خود به این استان سفر کرده‌ایم تا با نظارت، هماهنگی و تعامل با هیات‌های ورزشی خوزستان برنامه‌ریزی بلندمدت و همه جانبه‌ای برای بهره بردن از تمام ظرفیت‌های ورزشی خوزستان داشته باشیم و در نهایت به رشد و توسعه فرهنگی و اجتماعی خوزستان کمک کنیم.
وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه حضور مسوولان در این استان، برای بازدید و در جریان قرار گرفتن مشکلات استان و شهرستان‌ها به ویژه در نقاط مرزی و محروم است اظهارداشت: در بخش توسعه ورزش همگانی، قهرمانی و بانوان با ایجاد زیرساخت‌های ورزشی، استعدادیابی و گسترش پایگاه‌های مختلف باید شرایطی را فراهم کنیم که وحدت اجتماعی و ارتقاء غرور ملی تحقق پیدا کند.
سلطانی فر گفت : در جلسات هیات دولت مباحث و موضوعات مربوط به خوزستان مطرح می شود و تأکیدات رئیس جمهور به دستگاه‌های اجرایی به منظور استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای حل مشکلات خوزستان ابلاغ می‌شود.
وزیر ورزش و جوانان صبح امروز وارد اهواز شد و قرار است در هویزه با حضور در یادمان شهدای هویزه به مقام این شهدای گرانقدر ادای احترام می کند.
عصر امروز نیز سلطانی فر با نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار می کند.

جایگاه بالای ورزش خوزستان جایگاه بالای ورزش خوزستان جایگاه بالای ورزش خوزستان جایگاه بالای ورزش خوزستان جایگاه بالای ورزش خوزستان

نظر شما