شناسهٔ خبر: 24251088 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

امیر حاتمی:‌ نیازهای دفاعی کشور را خودمان تولید می‌کنیم

منبع: فارس

وزیر دفاع ایران با اشاره به تجارب ارزنده ایران پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت:ایران توانست تمام تحریم‌ها را پشت سر گذاشته و امروز همه نیازمندی‌های نیروهای مسلح‌مان در داخل کشور تولید می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه در ادامه برنامه‌های خود به کشور آذربایجان از دانشگاه فرماندهی و ستاد این کشور بازدید کرد. امیر سرتیپ حاتمی در ادامه دیدار با مقامات سیاسی و نظامی کشور آذربایجان، در روز دوم سفر خود با حضور در دانشگاه فرماندهی و ستاد کشور آذربایجان در جریان روند فعالیت‌های این دانشگاه قرار گرفت.

در همین رابطه:

دیدار وزیر دفاع با رییس جمهور آذربایجان+عکس

در بدو ورود وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران، رئیس دانشگاه فرماندهی و ستاد کشور آذربایجان با ارائه گزارشی از فرآیند آموزش‌های ارائه به دانشجویان این دانشگاه نظامی، به تجارب ارزنده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از رهگذر جنگ تحمیلی عراق علیه ایران  و مبارزه با تروریسم اشاره کرد.

سپهبد حیدر پیری‌اف خواستار بهره‌مندی هر چه بیشتر از تجارب جمهوری اسلامی ایران در ارتقاء سطح دانش نظامی دانشگاه شد و اظهار امیدواری کرد که در آینده بین دانشگاه‌های نظامی دو کشور مناسبات تنگاتنگی ایجاد شود.

در همین رابطه:

امیر حاتمی به جمهوری آذربایجان سفر کرد

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران نیز با اشاره به دیدارهای ارزشمند خود با رئیس جمهور، نخست وزیر و وزیران دفاع و صنایع دفاعی این کشور، از انسجام مطلوب ارتش آذربایجان اظهار خرسندی کرد و اظهار داشت: سوابق و پیوستگی‌های فرهنگی، دینی، تاریخی و تمدنی بسیار دو کشور زمینه‌ساز توسعه روابط نیروهای مسلح ایران و آذربایجان‌ خواهد شد.

امیر سرتیپ حاتمی با اشاره به تجارب ارزنده جمهوی اسلامی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس و مبارزه با ترویسم و رفع تحریم‌های شکننده علیه ملت ایران افزود: بحمدالله جمهوری اسلامی ایران توانست تمام تحریم‌ها را پشت سر گذاشته و امروز همه نیازمندی‌های نیروهای مسلح‌مان در داخل کشور و به وسیله نیروهای مسلح تولید می‌شود.

امیر حاتمی تأکید کرد: آماده‌ایم که این تجارب گرانقدر را در اختیار کشور دوست و برادر جمهوری آذربایجان قرار دهیم.در پایان این دیدار نماد آکادمی نیروهای مسلح جمهوری آذربایجان و وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران به رسم یادبود اهدا و تبادل شد.

نظر شما