شناسهٔ خبر: 24250722 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نمایش تبلیغاتی دراویش داعشی در پاسداران قبل از آشوب/ حضور اتوبوس حادثه‌ساز در نمایش +فیلم

حقیقت ماجرای دراویش آشوبگر به حدی عیان است که حتی اجرای یک نمایش تبلیغاتی هم نتوانست چهره واقعی آنها را بپوشاند.

صاحب‌خبر -

دراویش داعشیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گروهی از دراویش گنابادی چند روز قبل از رفتار وحشیانه و داعشی وار خود در خیابان پاسداران، ویدئویی تبلیغاتی منتشر کردند که در آن سعی داشتند با ارائه رفتاری مردم‌پسند خود را موجه جلوه دهند. در این ویدئوی تبلیغاتی، عده‌ای از دراویش با اهداء گل به ساکنان پاسداران از آنها بابت اذیت و آزار روزهای گذشته عذرخواهی می‌کنند و تلاش می‌کنند مزاحمت هایی که روزهای قبل تر ایجاد کرده بودند را به گردن نهادهای دیگر بیندازند و اینگونه القا کنند که آنها روحیه همراهی با مردم را دارند

اما چند روز پس از این نمایش تبلیغاتی، چهره واقعی آنها نمایان می‌شود. دوشنبه شب این افراد که به بازداشت یکی از اعضای خود اعتراض داشتند، مقابل کلانتری ۱۰۲ پاسداران تحصن و تجمع کردند و علیرغم مماشات و تحمل زیاد نیروهای انتظامی با آنها درگیر شدند. یکی از دراویش آشوبگر در این درگیری به صورت دیوانه‌وار با اتوبوس به سمت مردم و ماموران نیروی انتظامی حمله کرد و منجر به شهادت 3 مأمور نیروی انتظامی و زخمی شدن تعدادی از آن‌ها شد. همچنین در این حوادث بسیاری از خانه‌های و خودروهای مردم و اموال عمومی به دست این دراویش تخریب شد.

نکته جالب در ویدئوی تبلیغاتی منتشر شده چند روز قبل این دراویش این است که اتوبوسی که در شب درگیری، ماموران نیروی انتظامی را زیر گرفت در قسمتی از فیلم دیده می‌شود!

آنچه که در فیلم زیر مشاهده می‌کنید چهره واقعی و بدون روتوش دراویش داعشی را نشان می‌دهد؛ چهره‌ای که با گل و لبخند ریاکارانه هم نتوانست بزک شود.

 

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script type="text/javascript" src="http://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6446907/7613787?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

نظر شما