شناسهٔ خبر: 24250174 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

میترا حجار امشب در «دورهمی» +عکس

میترا حجار بازیگر سینما و تلویزیون امشب به برنامه «دورهمی» می‌آید. سریال پرستاران (که در سطح جهان با نام اصلی‌اش all saints یعنی همه قدیسان شناخته می‌شود)، یک مجموعه تلویزیونی استرالیایی است که با توجه به موضوع پزشکی و جذاب، شخصیت‌های ملموس و کشش‌های درام داستانش، علاوه بر استرالیا در کشورهای مختلفی چون انگلیس و ایرلند و ایران هم پخش و دیده شد. سریال‌های درام پزشکی از آن دست ژانرهای پرطرفدار برای گروه‌های مختلف مخاطبان هستند و پرستاران هم توانسته با درخشش بازیگران و دیگر عواملش، نام خود را در کنار دیگر سریال‌های برتر این ژانر چون آناتومی گری، هاوس، ای‌آر و شیکاگو مِد در سطح دنیا زبانزد کند. بیمارستان، آمبولانس، بیمار روی برانکارد، حضور سریع و بی وقفه پرستاران و پزشکان بالای سر بیمار، انجام آزمایش و معاینات اولیه و... همه این واژه‌ها ناخودآگاه مجموعه پرشور و هیجان خارجی «پرستاران» را در ذهن مخاطب زنده می‌کند که در زمان پخش محبوبیت زیادی میان مردم پیدا کرده بود. این درام پزشکی به لحاظ فیلمنامه و ساختار جزو کارهای قابل دفاع و مقبولی است که نه تنها در ایران، بلکه در بیشتر کشورهایی که به نمایش درآمد با اقبال بینندگان رو‌به‌رو شد. بیننده وقتی هر شب با سرنوشت آدم‌هایی همراه می‌شود و به تماشای روزگار آنان می‌نشیند، دل کندن برایش دشوار می‌شود و گاه حتی در عالم خیال، داستان زندگی آنان را در ذهنش ادامه می‌دهد یا در جمع دوستان به حدس و گمان در مورد سرنوشت آنان می‌پردازد. کارتون‌ها، فیلم‌ها و سریال‌هایی چون «باب اسفنجی»، «گربه سگ»، «داستان اسباب‌بازی»، «قصه‌های جزیره» و «تنها در خانه» از جمله آثاری است که علی‌همت مومی‌وند به عنوان دوبلور در آنها حضور داشته است؛ البته از میان کارنامه هنری او احتمالا خاطره انگیزترین‌شان کارتون‌هایی باشد که این دوبلور با خلق تیپ‌های متفاوت و با بهره بردن از تنوع رنگ صدایش برای بیشتر گروه‌های سنی و نه تنها کودکان به یادماندنی کرده است. محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات کشورمان، جمعه شب (۱۱ اسفند ماه) مهمان دورهمی خواهد بود. ارسطو خوش رزم، امیر حسین صدیق، سعید امیرسلیمانی و راضیه برومند بازیگران جدیدی هستند که به جمع بازیگران سریال خانواده دکتر ماهان به کارگردانی راما قویدل و تهیه کنندگی بهروز خوش رزم پیوستند. «برداشت 4» عنوان برنامه جدید و تخصصی شبک

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، امشب مهران مدیری، مجری و کارگردان برنامه دورهمی با میترا حجار بازیگر سینما و تلویزیون به گفتگو خواهد پرداخت.

این برنامه تلویزیونی، با اجرای استندآپ کمدی مهران مدیری و اجرای نمایش توسط سروش جمشیدی، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت 23 به روی آنتن شبکه نسیم می رود.

گفتنی است؛ سری جدید برنامه تلویزیونی «دورهمی» با اجرای و کارگردانی مهران مدیری و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی، به پخش می رسد.

نظر شما