شناسهٔ خبر: 24250099 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون وزیر ورزش و جوانان خبر داد:

ستاد فجر چهلم در وزارت ورزش آغاز به کار کرد

اهواز - معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزیر ورزش و جوانان گفت: سال آینده چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب است و وزارت ورزش اولین دستگاهی است که ستاد چهلمین سال را با حضور وزیر تشکیل داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحمید احمدی پیش از ظهر امروز در نشست مشترک رؤسای فدراسیون های ورزشی با حضور وزیر ورزش و جوانان در اهواز در ارتباط با برنامه های دهه فجر جامعه ورزشی کشور اظهار کرد: شاهد حضور چشمگیر و گسترده جامعه ورزشی در مسابقات دهه فجر کشور بودیم؛ برنامه های ملی و بین المللی نیز با کیفیت بسیار خوبی در ایام دهه فجر از سوی فدراسیون ها میزبانی شد و اعتبار خوبی برای ورزش ایران به ارمغان آورد.

احمدی افزود: در حوزه ورزش همگانی با تدبیر وزیر و مدیریت حوزه ورزش همگانی، یک حرکت و تلاش گسترده ای در این حوزه شاهد بودیم که همه شهرستان های کشور در ایام دهه فجر برنامه های ورزشی مختلفی را داشتند.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های خوب ورزشی ایام دهه فجر برای حوزه بانوان گفت: مردم هم حضور باشکوهی در برنامه های ورزشی دهه فجر داشتند و شور و نشاط خاصی را در جامعه ایجا کرد. همچنین برنامه های فرهنگی ویژه ای از سوی فدراسیون های مختلف برگزار شد. همچنین پاسداشت یاد و نام شهدای انقلاب و دفاع مقدس را در بهمن ماه داشتیم که از خانواده های معظم شهدا نیز تکریم و تجلیل شد.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزیر ورزش و جوانان در ارتباط با ستاد فجر چهلم گفت: سال آینده چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران است و وزارت ورزش و جوانان اولین دستگاهی است که ستاد این چهلمین سال را با حضور وزیر تشکیل داد.

احمدی با اشاره به اینکه مقرر شده تا این ستاد در چهار بخش کار خود را دنبال کند، بیان کرد: افتتاح پروژه های ورزشی، برگزاری رویدادهای ورزشی بین المللی، گسترش خدمات ورزشی و ارائه کارنامه ۴۰ ساله ورزش پس از انقلاب چهار محور ستاد هستند. سه کمیته عمرانی، ورزشی، فرهنگی و اطلاع رسانی برای این ستاد پیش بینی شده که در بخش های مختلف فعالیت های خود را دنبال می کنند.

وی در مورد پیش بینی برنامه های فرهنگی برای سال ۹۷ فدراسیون ها عنوان کرد: رئوس برنامه های فرهنگی برای فدراسیون ها تدوین شده و از هفته آینده جلسات توجیهی برای موضوع پیوست فرهنگی برنامه ها را خواهیم داشت.

نظر شما