شناسهٔ خبر: 24249677 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مدعیان قهرمانی در دیدارهای خارج از خانه

خبرگزاری صداوسیما

هفته یازدهم لیگ برتر والیبال بانوان، امروز با سه دیدار پیگیری می شود و تیم های پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان مدعیان قهرمانی این رقابت ها، در دیدارهای خارج از خانه به مصاف حریفان خود می روند.

صاحب‌خبر -

لیگ برتر والیبال بانوان؛ مدعیان قهرمانی در دیدارهای خارج از خانهبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، هفته چهارم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر بانوان جام شهید «محسن حججی» روز پنج شنبه سوم اسفند در شهرهای تهران (دو دیدار) و بهنمیر مازندران برگزار می شود.
در خانه والیبال تهران تیم های سالوت و شهرداری تبریز از ساعت 16 به مصاف یکدیگر می روند؛ تبریزی ها در دیدار رفت، سه بر صفر مغلوب میهمان خود شده بودند.
سالوت با دو برد و هفت امتیاز در رتبه پنجم قرار دارد و شهرداری تبریز بدون برد و امتیاز در جایگاه هفتم این رقابت هاست. دو تیم، امیدی به قهرمانی ندارند و این مسابقه فرصت مناسبی برای سالوت است تا سومین برد خود را تجربه کند.
حساس ترین مسابقه این هفته در سالن مجد آرا بهنمیر برگزار می شود و تیم بانوان این شهر از پیکان تهران پذیرایی می کند.
پیکان که هفته گذشته در استراحت ذوب آهن با شکست حریف خود صدرنشین شد، در حال حاضر 8 برد و 25 امتیاز در پرونده دارد و این هفته برای حفظ جایگاه خود در صدر جدول محکوم به شکست میزبان خود است.
شاگردان میترا شعبانیان در دیدار رفت که هفتم دی برگزار شد، سه بر صفر بهنمیر را در تهران شکست دادند و نماینده مازندران این هفته برای جبران این نتیجه به میدان می رود.
تیم بهنمیر مازندران نیز با 6 برد و 17 امتیاز در رتبه سوم جدول است و اگر این هفته مغلوب پیکان شود، امیدش برای کسب مقام قهرمانی بسیار کمرنگ می شود.
ذوب آهن اصفهان پرافتخارترین لیگ برتر بانوان، این هفته در تهران میهمان آبنوس است. ذوبی ها برای قهرمانی در لیگ برتر نباید در دیدارهای باقی مانده دور برگشت مغلوب شوند.
ذوب آهن اصفهان با 8 برد و 23 امتیاز در رتبه دوم لیگ برتر بانوان قرار دارد و آبنوس تهران نیز با دو برد و 6 امتیاز در جایگاه ششم است و به نظر نمی رسد ذوب آهن کار سختی برای شکست این تیم داشته باشد.
تیم نماینده تهران که با 4 برد و 12 امتیاز در رتبه چهارم جدول است، این هفته استراحت دارد.
برنامه کامل و اسامی داوران و ناظران هفته یازدهم لیگ برتر والیبال بانوان به قرار زیر است:

تهران، خانه والیبال، ساعت 16
سالوت تهران – شهرداری تبریز
داور اول: نرگس افشین؛ داور دوم: هنگامه پورحسن و ناظر: طوبی بهپوری

بهنمیر، سالن مجد آرا، ساعت 16
بهنمیر مازندران – پیکان تهران
داور اول: نسرین حق شناس؛ داور دوم: شفیقه احدی و ناظر: منیژه صادقی

تهران، خانه والیبال، ساعت 14
آبنوس تهران – ذوب آهن اصفهان
داور اول: زینب حقی؛ داور دوم: پگاه حکام زاده و ناظر: اکرم ابن یمین

نظر شما