شناسهٔ خبر: 24249625 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

برپایی غرفه «گروه صنعتی گلرنگ» در «نمایشگاه کار ایران»:

گلرنگ حامی‌ ویژه نمایشگاه کار ایران شد

شاید بیلبوردهایی را که در جای جای شهر تهران درباره حضور فعال گروه صنعتی گلرنگ در نمایشگاه کار ایران اکران شده است، دیده باشید. در این بیلبوردها بر اتفاقی تاکید می‌شود که اگرچه برای یک نمایشگاه است، اما با مسئله‌ای بسیار حساس‌برانگیز در جامعه ما سر و کار دارد: اشتغال.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام گروه صنعتی گلرنگ، همزمان با روز نخست برگزاری اولین «نمایشگاه کار ایران»، برنامه‌های موثر این گروه صنعتی برای کارجویانی که بازدیدکننده این رویداد اجتماعی هستند، آغاز شد.

گروه صنعتی گلرنگ با برپایی غرفه در نمایشگاه کار ایران، فعالیت‌های این شرکت خصوصی را در راستای ایجاد ارتباط موثر با کارجویان و افزایش بهره‌وری نیروی انسانی در صنعت، به نمایش گذاشته‌است.

کارگاه‌های «اسکار بگیرید» و «ساخت و بهبود برند شخصی» در این نمایشگاه توسط همکاران گلرنگ برگزار می‌شود. کارجویان در کارگاه اسکار بگیرید تکنیک‌های یک مصاحبه موفق را از مسئولان برپایی این کارگاه فرا می‌گیرند.

برگزاری کارگاه «آموزش بازی‌های جدی مدیریتی» از جمله برنامه‌های ویژه غرفه گروه صنعتی گلرنگ در این نمایشگاه محسوب می‌شود.

همچنین این گروه صنعتی در این دوره از نمایشگاه جهت بازتاب دغدغه‌های کارجویان، جایگاهی را به‌عنوان تریبون در نظر گرفته‌است. این امکان فراهم شده که کارجویان دغدغه‌هایی که در حوزه اشتغال دارند را از این طریق مطرح و در صفحات‌اینستاگرام با هشتگ #آینده‌_سازم بازتاب ‌دهند.

اظهارات برگزیده از طریق صفحه اینستاگرام گروه صنعتی گلرنگ منتشر می‌شود.

آشنایی با تاریخچه فعالیت‌ این گروه صنعتی و پخش ‌تیزرهای مرتبط دیجیتالی برای بازدیدکنندگان، ارائه بروشور و پاسخگویی به سوالات بازدیدکنندگان در جهت آشنایی بیشتر با فعالیت‌های این بنگاه اقتصادی، بخش دیگری از فعالیت‌های این گروه را شامل می‌شود.

مسئولان مستقر در غرفه گروه‌ صنعتی گلرنگ در روزهای برپایی این نمایشگاه آماده راهنمایی کارجویان جهت ارسال رزومه برای وبسایت سامانه منابع انسانی هستند.

«اولین نمایشگاه کار ایران» با بهره‌گیری از هشت دوره تجربه موفق، با حضور بیش از ۲۰۰ شرکت، امکان ایجاد ۳ هزار شغل را برای فارغ‌التحصیلان رشته‌های فنی و مهندسی، مدیریت و حسابداری فراهم کرده‌ و بسترساز ارتباط مستقیم کارفرمایان و کارجویان شده‌ است.

نمایشگاه کار و کارگاه‌های تخصصی آن یک رویداد چندوجهی استخدام است که بازدیدکنندگان و بنگاه‌های حرفه‌ای شرکت‌کننده را در یک محیط پویا تشویق به ایجاد ارتباط می‌کند.

این رویداد به کارفرمایان و بنگاه‌های اقتصادی فرصت می‌دهد که کارجویان را با زمینه‌های کاری خود آشنا و نسبت به جذب نیروی انسانی اقدام کنند.

گروه صنعتی گلرنگ مجموعه‌ای با بیش از ۴۰ برند است که در حوزه‌های مختلف صنعت و کارآفرینی از انرژی گرفته تا دارو و از تولید شوینده تا مواد غذایی فعالیت دارد و بیش از ۱۷ هزار نفر در آن مشغول به‌کار هستند.

فعالیت این گروه صنعتی در نمایشگاه کار ایران از امروز آغاز و تا ۳ اسفند در غرفه ۴۸، مجتمع نمایشگاهی شهرداری تهران (بوستان گفتگو) ادامه دارد و بازدید برای عموم آزاد است.

انتهای پیام

نظر شما