شناسهٔ خبر: 24249529 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

فرمانده سپاه الغدیر یزد:

مشکلات کشور نباید مانع رسیدن ما به اهداف عالی شود

حوزه/ فرمانده سپاه الغدیر یزد با بیان اینکه راه ما باید ادامه‌دهنده راه امام حسین (ع) باشد گفت: مشکلات کشور نباید مانع رسیدن ما به اهداف عالی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، سردار فتح الله جمیری، فرمانده سپاه الغدیر یزد در یادواره 68 شهید کارگر شهرستان بافق که به همت بنیاد شهید و امورایثارگران، سپاه الغدیر و ناحیه مقاومت بسیج و با حضور با حضور خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان و قشرهای مختلف مردم در مسجد فاطمیه برگزار شد با تسلیت ایام فاطمیه پیرامون شخصیت حضرت زهرا(س) و کرامات این بانوی بزرگ اسلام مطالبی را بیان کرد.

فرمانده سپاه الغدیر یزد با تاکید بر این که حضرت زهرا(س) اسوه همه خوبیها عالم بود گفت: این بانوی ستمدیده علی‌رغم سن کم چنان جایگاهی نزد رسول الله(ص) داشت که به «ام ابیها» ملقب شد.

جمیری در ادامه سخنان خود به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و شهید صیاد شیرازی پرداخت و افزود: شهدا شفاعت کنندگان ما در روز محشر هستند اگر امروز توانسته‌ایم به توانمندی‌های بالا در عرصه‌های مختلف دست یابیم به برکت شهدا و رزمندگان است.

این مقام مسئول با اشاره به این‌که راه ما باید ادامه‌دهنده راه امام حسین(ع) باشد، خاطر نشان کرد: نباید مشکلات کشور مانع از رسیدن ما به اهداف بزرگ شود و رمز رسیدن به پیروزی وحدت ملی است پس بدون شک با حمایت مردم می‌توانیم قله‌های موفقیت را صعود کنیم.

انتهای پیام/313/23

نظر شما