شناسهٔ خبر: 24249311 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نوسان شاخص بورس و ارز در بازارهاي جهاني

شاخص بورس، قيمت نفت و طلا در بازارهاي جهاني امروز با نوسان روبرو شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از شبکه الجزيره انگليسي،  شاخص بورس در بازارهاي لندن، نيويورک و توکيو نوسان داشت

ارزش شاخص فوتسي 100 در بازار بورس لندن در انگليس، با سي و چهار و هشت دهم واحد افزايش، به مجموع هفت هزار و دويست و هشتاد و يک و شش دهم واحد رسيد.

 از سوي ديگر، شاخص داوجونز در بازار بورس نيويورک در آمريکا با صد و شصت و هفت واحد کاهش، به مجموع بيست و چهار هزار و هفتصد و نود و هفت و هشت دهم واحد رسيد.

 همچنين، شاخص نيکِي در بازار بورس توکيو در ژاپن با دويست و سي و چهار و چهار دهم واحد کاهش، به مجموع بيست و يک هزار و هفتصد و سي و شش و چهار دهم واحد رسيد.

نوسان قيمت نفت و طلا در بازارهاي جهاني 

قيمت نفت و طلا در بازارهاي جهاني در معاملات امروز  هم نوسان جزيي داشت.

بهاي نفت خام سبک بِرِنت درياي شمال در معامالات روز پنجشنبه در بازار لندن، با چهار سنت کاهش، به شصت و چهار دلار و نود و پنج سنت در هر بشکه رسيد. 

از سوي ديگر، قيمت نفت خام سبک آمريکا در بازار نايمکسِ نيويورک با دو سنت افزايش، به شصت و يک دلار و هفتاد و سه سنت در هر بشکه رسيد. 

از طرف ديگر، بهاي طلا در معاملات روز پنجشنبه در بازارهاي جهاني، با نوزده سنت کاهش، به هزار و سيصد و بيست و سه دلار و هفتاد و دو سنت در هر اونس رسيد. 

کاهش ارزش دلار آمريکا در برابر ين ژاپن 

ارزش دلار آمريکا در برابر ين ژاپن در معاملات امروز کاهش داشت. 

نرخ برابري دلار آمريکا و يورو در معاملات روز پنجشنبه هيچ تغييري نکرد و هر يورو با يک مميز دويست و بيست و هفت هزارم دلار آمريکا مبادله شد.

 ارزش دلار آمريکا در برابر پوند انگليس دو هزارم دلار کاهش يافت و هر پوند انگليس با يک و سي و نه صدم دلار آمريکا معامله شد. 

برچسب‌ها:

نظر شما