شناسهٔ خبر: 24249178 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

پیش از ظهر پنج شنبه صورت گرفت؛

تاکید استاندار تهران بر اجرای فاضلاب پساب صنعتی در پردیس

پردیس- استاندار تهران گفت: با اجرای طرح فاضلاب می توانیم از پسآب صنعتی برای ایجاد و رشد صنایع و به دنبال آن ایجاد اشتغال در پردیس بهره ببریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین مقیمی پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم آبرسانی از «کلان» به شهرستان پردیس ،از اجرا وعملیاتی شدن طرح آب وفاضلاب در شهرستان پردیس در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت:تلاش می کنیم که همزمان با آبرسانی وبهره برداری از مسکن مهر در شهرستان پردیس،فاضلاب این شهرستان هم به بهره برداری برسد.

مقیمی با اشاره به فرصت ها وجاذبه های سرمایه گذاری در این شهرستان برای سرمایه گذاران ،اجرای طرح فاضلاب در پردیس را برای توسعه صنایع ضروری دانست و تصریح کرد:با اجرای طرح فاضلاب می توانیم از پسآب صنعتی برای ایجاد و رشد صنایع و به دنبال آن ایجاد اشتغال در این شهرستان بهره ببریم.

وی شهرستان پردیس را به لحاظ جمعیتی و بافت شهری ،شهرستانی خاص در استان تهران توصیف کرد و یادآورشد:باید اذعان کنیم که همه مراحل اعم از طراحی،اجرا و ساخت این شهر به دست مهندسین و مدیران جمهوری اسلامی انجام شده وهمین امر برای پردیس شرایطی  خاص ایجاد کرده است.

استاندار تهران تصریح کرد:پردیس از هرحیث ظرفیت الگو شدن درکشور را دارد وهمه ما باید تلاش کنیم که پردیس محلی برای آسایش و آرامش فکری مردم این شهرستان باشد.

وی در ادامه با تقدیر از تلاش های صورت گرفته توسط وزارت نیرو در استان تهران گفت:وزارت نیرو یکی از ارکان و ستون های توسعه در کشور و استان تهران است و چرا که راه اندازی هر واحد صنعتی ابتدا نیاز به تأمین آب و برق که در حیطه وظایف این وزارتخانه است، دارد.

مقیمی در خاتمه با اشاره به جدی گرفتن مصرف بهینه آب از سوی شهروندان استان ،خاطرنشان کرد:برای استفاده بهینه و مصرف درست از آب هم در بخش صنعت و هم در بخش کشاورزی باید باجایگزین کردن روش های علمی به جای روش های سنتی به این مهم بپردازیم.

نظر شما