شناسهٔ خبر: 24249173 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون اقتصادی استاندار قزوین:

عملکرد مدیران دستگاه‌ها و فرمانداران در حوزه اشتغال نیازمند اصلاح است

نمایندگی قزوین

معاون اقتصادی استاندار قزوین تأکید کرد: عملکرد مدیران دستگاه‌ها و فرمانداران در حوزه اشتغال نیازمند بازنگری و اصلاح است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قزوین در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان اظهار کرد: فرمانداران، بخشداران و مدیران دستگاه‌های متولی باید نسبت به اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع در خصوص تسهیلات اشتغال روستایی به مردم اقدام کنند.

وی با تأکید بر نظارت دقیق بر مراحل ثبت‌نام و اعطای تسهیلات اشتغال روستایی، گفت: نظارت‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که اشتغال پایدار در روستاها ایجاد شود و به تحرک اقتصادی و ماندگاری جمعیت و ساکنین در روستا منجر شود.

حبیبی بابیان اینکه از عملکرد فرمانداران و دستگاه‌های متولی در حوزه اشتغال، گله‌مند هستیم، خاطرنشان کرد: متأسفانه روند کار بسیار کند است و این برخلاف نگاه و برنامه‌ای است که دولت به این بخش دارد و تسهیلات را به‌صورت یارانه‌ای و با نرخ بهره پایین در اختیار استان‌ها قرار می‌دهد.

معاون اقتصادی استانداری قزوین تصریح کرد: این روند باید در دستگاه‌ها و فرمانداری‌ها اصلاح شود چون این کار و سیاست اصلی دولت است که باید نسبت به آن اهتمام جدی داشت.

وی ادامه داد: برگزاری این‌همه جلسات، نشست‌وبرخاست‌ها درزمینهٔ اشتغال، خروجی لازم و قابل دفاعی ندارد بلکه ضعیف است و مورد رضایت نیست.

حبیبی گفت: برنامه‌ریزی و تلاش در حوزه اشتغال یک امر جدی و مهم است اما روند کند، ضعیف و با بی‌دقتی کامل است و علتش این است آقایان مدیران، فرمانداران و مسئولین کمیته‌ها خودشان در جلسات شرکت نمی‌کنند و اشخاص دست دوم و سوم به جلسات می‌فرستند.

معاون اقتصادی استاندار عنوان کرد: در برخی از کمیته‌های شهرستانی اطلاعات دقیق داریم که افرادی که حکم ندارند در جلسات شرکت می‌کنند و طبق گزارش‌های واصله، مسئولین کمیته فنی شهرستان‌ها اصلاً در جلسات شرکت نمی‌کنند که این روند قابل‌قبول نیست و باید اصلاح شود.


انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما